Ugla er mamma! Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Da har vi testet positivt, etter sjette forsøk... Håper virkelig denne sitter... Nå er det bare å smøre seg med tålmod igjen,,,
Annie1972 Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Så gøy!!! Gratulerer så utrolig mye :-) Dette fortjente dere! :-) Klem fra trøndelag
villee Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Gratulerer så mye Ugla! Dette var virkelig gøy.....ønsker dere lykke til med svangerskapet!!! Og gratulerer med giftemålet også!
bumpi de bump Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Å Ugla, så fantastisk flott!!! Gratulerer så mye til dere begge : ) Jeg har vært så spent i hele dag, så jeg begynte å bli litt engstelig når det gikk så lang tid uten at vi hørte noe. Så nå er jeg lettet! Tålmod er dere godt vel trent i å utøve etterhvert, så det blir vel ingen kunst, hi-hi.
bimsalabim Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Så hyggelig å høre, Ugla! Gratulerer såå mye!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 å så spennende ) gratulerer så mye ))
Lacey*har fått erta Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Gratulerer Ugla! Fantastisk og lykke til.
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 Gratulerer!!! Satt på 6.forsøk hos meg også Lykke til videre.
Ugla er mamma! Skrevet 18. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2009 Tusen takk for lykkeønsker jenter! Vi klarer holde oss ganske rolige enda, og håper det fortsetter sånn ut uke tolv (jada, sånn blir det heeeelt sikkert..hehe) Villee: Takk for bryllupsgratulasjoner, kanskje det hjalp med en lengre pause og fokus på noe helt annet. Det var ihvetrfall en stor dag. Bumpi: Hvordan ligger du ann i løypa nå? Er kjempespent på hvordan det går med deg! Krysser!!!
bumpi de bump Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 En gravid venninne av meg sa for halvannen uke siden at det begynte å bli klart for henne at hun vil ha noe å bekymre seg for resten av livet : ) Går bra her - reiser nedover i ettermiddag, uttak i morgen og innsett fredag hvis alt går bra. Legen her hjemme sa at alt så fint ut. Til sammen 9 follikler og gode slimhinner. Er veldig spent og håper de er like radikale med bruk av bedøvelse i Danmark som de er med alt annet : ) Har booket meg inn på et bra hotell. Denne gangen vil jeg ha en rolig start på dagen. Før har jeg stått opp grytidlig og vært litt småstresset for den lange reisen og alt som skal klaffe for at man skal nå timen sin. Denne gangen blir det sånn: våkne som Jeppes i baronens seng, nyte deilig morgenmad og så svever avgårde på lette føtter til klinikken og frøet mitt, he-he. Jada, lov å drømme. Blir vel litt stress uansett, tenker jeg. Nyt dagen nå da!
Månestråle75 Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 Gratulerer så mye med positiv test ) Krysser fingrene for at alt går bra nå! XXX
Sofia 40 Skrevet 18. august 2009 #15 Skrevet 18. august 2009 Gratulererer Ugla!!!!!Så fantastisk å høre:-) Nyt tiden framover. Jeg krysser fingrene. Dette går bra:-) Lykke lykke til Bumpi de bump! Jeg har tenkt på både deg og Ugla. Håper det smitter :-) Er så spent på å høre fortsettelsen. Jeg har ikke vært så mye på forumet i det siste, men alt er klart for oppstart IVF når jeg får mensen- trolig rundt 1. september. Har fått resepter også og en god innføring i hvordan jeg skal ta sprøytene. Er så spent! Prøver å leve rolig og ha det bra, og ikke tenke for mye på prosjektet mitt. Det fungerer:-)
Daydream Skrevet 18. august 2009 #17 Skrevet 18. august 2009 Gratulerer så mye!! Denne gangen sitter den!
Ugla er mamma! Skrevet 18. august 2009 Forfatter #18 Skrevet 18. august 2009 Hei alle! Kjenner jeg smiler litt hele tiden, om ikke annet er dette et godt og viktig skritt videre, Tanken på å gi opp hadde begynt å melde seg. Men nå har jeg klart å bli gravid 2 av 6 ganger. Ikke verst odds det Håper dette er gangen, og at jeg dingler i treet med de andre julekulene i desember.
Magstar Skrevet 18. august 2009 #19 Skrevet 18. august 2009 Gratulere så mye: ) denne gangen sitter den i 8 mnd til... så gøy. Det hjelper visst med en pause.
satser & vesla Skrevet 18. august 2009 #20 Skrevet 18. august 2009 Gratulerer med positiv test :-) Om to dager går jeg over til 3. trimeste :-) Det nærmer seg for hver uke, du har en spennende tid foran deg :-)
luna+gravid Skrevet 19. august 2009 #21 Skrevet 19. august 2009 Kjære Ugla! Gratulerer så mye!!!!!!!!!!Dette fortjener du!Jeg har tenkt så mye på deg kan du tro! Håper du holder oss oppdatert på utviklingen!
skorpionkvinnen Skrevet 19. august 2009 #22 Skrevet 19. august 2009 Gratulerer så mye, Ugla! Veldig gøy, da er vi noenlunde likt på vei. Jeg er på rugedag 25 i dag!
enna :-) Skrevet 20. august 2009 #24 Skrevet 20. august 2009 Gratulerer med positiv test og giftermål. Ønsker dere lykke til fremover og at at spiren sitter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå