Victoria Everglot Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 jeg hadde en konisering tidlig i sommer og dar blør man jo en god del i ettertid. Aner altså ikke når siste mens var... Jeg blødde ca 2-3 uker i strekk da. Jeg føler meg veldig gravid. Har barn fra før av.. Tok test på fredag, men var negativ. Er veldig usikker på om dette var for tidlig å ta testen eller om jeg bare ikke er gravid... Hva tror dere og hva gjør jeg nå? Føler veldig på meg at det er noe.
pippi_78 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Føler meg litt dum nå, men hva er konisering?? Hvordan går det med deg nå?
Victoria Everglot Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 Hei og takk for et lite svar. hehe... Konisering er når det er store celleforandringer i livmorhalsen. Det kan utvikle seg til livmorhalskreft hvis det ikke blir operert bort. De har operert bort en bitte liten bit av livmorhalsen. Har vært hos legen nå. Er gravid i 4. uke og det skulle gå veldig bra etter operasjonen. Tar for sikkerhetsskyld en ny celleprøve nå på onsdag.
pippi_78 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Gratulerer!!! :-) Så utrolig gøy, da! Bedre med et lite og seint svar enn ingen svar?! He he ;-) Og takk for oppklaringen. Mye man ikke vet... Ønsker deg lykke, lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå