Smilet:) Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hei jenter! Veit noen korleis det er med å ha med sprøyter i håndbaggasjen under flytransport? Beg. på sprøyter dagen før vi reiser, og vil helst ikkje ha de i kofferten i tilfelle det blir tull med baggasjen.. Vil helst oppbevara de i håndbaggasjen. Noen med erfaring? Mvh. Smilet:)
tinybubbles Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg har tatt med meg PUREGON pen / MENOPUR sprøyter på flyet (i håndbagasjen). Husk at ampullene tåler ikke kald temperatur, og anbefales ikke å legge inn i kofferten. Jeg har med informasjonsbrevet fra Fertilitetsklinikken i tilfelle det blir sjekking ved sikkerhetskontrollen.
Smilet:) Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Takker for svar:) Godt tips å pake ned skriv fra klinikken! Andre med erfaring med fly og sprøyter? Håper bare ikkje det blir noe trøbbel. Sprøytene må med uansett:) Mvh.
MK73 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Dette har jeg gjort flere ganger, og mange med meg. Jeg viste dem bare frem i sikkerhetskontrollen, ikke noe problem, de viste ikke den minste interesse, bare nikket. Husk på at det nok er ganske vanlig for dem at folk har med seg medisiner ombord, også inkludert sprøyter (diabetikere etc(. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå