Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg er gravid og våre små får to år og tre mnd. mellomrom. Vil vi da trenge søskenvogn? Og har\skal dere kjøpe inn noe annet i "søskenform"? Selv trur vi at vi har alt, og tenkte å prøve å gi lillemor ei ny barneseng, istedenfor å kjøpe ei til sprinkelseng.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Vi får akkurat 2 år mellom våre, og har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn. på dagtid har jeg jo ikke med storebror når vi skal på trilletur, og i helgene er vi jo begge hjemme på dagtid. Så vi håper at vi klarer oss uten, men skal aldri si aldri.. Skal også kjøpe storseng til pjokken når bebisen kommer, hvis vi bare finner ei som har nok støttekanter rundt..
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Okei Men har tenkt litt på å nedgradere lillemors barnehageplass til 80 eller 50%, å da kunne det kanskje vært lurt med en søsken\ tvillingvogn? Men vi kjøpte ny bil for bare en uke siden, å trur ikke den har plass til en tvillingvogn, derfor var jeg litt usikker. Ser for meg at jeg skal springe etter en på 2.5 år med minsten i vogna
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Blir under 2 år mellom våre, og vi har kjøpt Phil&Teds sport som søskenvogn. Ville ikke ha en tvillingvogn, for veit ikke hvor lenge frøkna vil sitte i vogn, og synes det ser ekstremt teit ut med tvillingvogn med bare ett barn oppi. Søskensetet til Phil&Teds kan festes både oppå vogna og bak, og tar liten plass når det ikke er i bruk. Og vogna tar nesten ikke noen plass når den er sammenslått. Vi skal kjøpe stor-jente-seng til frøkna nå snart, tenkte å kjøpe vokseseng fra Ikea. Hu har uansett begynt å klatre ut av sprinkelsenga, så synes det er på tide nå.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Hva med å kjøpe søslenvogn og når nr 1 blir for stor kan nr 2 overta "singelvognen" nr 1 hadde før nr 2 kom? Praktisk å kunne trulle begge hvis dere kun skal ha 50%bhg
Ranveig R Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Vi har drøyt 2 år mellom våre. Hadde ikkje søskenvogn, men bæresjal til lille og bæresele til eldste. Enten låg lillesøster i bagvogna og storebror gjekk (og fekk sitte i sele på ryggen når han blei sliten), eller så sat storebror i vogn og lillesøster låg i bæresjalet. Hadde eg begynt på nytt igjen no hadde eg kjøpt ståbrett til bagvogna. Lillesøster fekk grindsenga, storebror fekk stor seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå