Gå til innhold

cystocele igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har dette.

Jeg lurer å så mye. Kan jo ikke vite hva som er normalt. Har jo bare sett mitt underliv.

For det første. Har noen merket bedring etter fødselen? Venter spent på denne bedringen, men synes jammenmeg det ser helt likt ut 7md etter. Enda jeg har vært veldig flink med knipinga.

For det andre. Min varierer veldig. Noen ganger, da særlig tidligere på dagen, er skjedeveggen ikke såværst. den bare står litt i bue ut fra skjedeveggen liksom. Men ofte mot kvelden faller den ned og jeg kjenner virkelig blæra mi presse ned mot skjedeåpningen. Og det er selfølgelig da jeg får panikk....

Også våkner jeg neste morgen og tror ting skal ordne seg igjen.

Varierer det sånn på dere også?

Føler av og til det kan ha sammenheng med hvor høyt eller lavt livmortappen henger. For den varierer også mye i løpet av dagen for meg. ....?

Jeg vil sågjerne at det bare skal bli litt permanent bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei til alle i Trondheimsområdet med fødselskader, sjekk støttegruppe for kvinner med cystocele etc. i Trondheim.under DIB-TREFF

• 1 måned senere...
Gjest June Elisabeth & Tiril Aurora
Skrevet

hei. kan vi ikke lage en nettside eller liknende for kvinner i hele landet med fødselsskader. har prøvd å få med meg noen tidligere men uten hell. er det noen som er interessert?

snart to år siden jeg fødte.

Skrevet

Jeg ville vært interessert. Men ka ingenting om å lage nettside altså ;) Men deltatt det skal jeg klare .

Og siden du er så tøff å signere med nick, gjør jeg det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...