grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 ul viser pco eggstokker.. mange kapslede egg som perler på en snor... tynne slimhinner, ingen tegn til hverken mens eller el... og siden jeg må ha så tett oppfølging så må jeg vente en uke før jeg begynner på primolut og får mensen slik at vi kan time time med ul senere for han skulle vsit bort en uke.... kjedelig... jeg får utrolig mye pes for vekten min... bmi på 29... men jeg gjør jo alt som står i min makt for å gå ned... d bare går utrolig tregt.... så nå har jeg fått metaformin som jeg skal ta i håp om at det vil hjelpe meg å gå ned i vekt.. det er en del ugunstige bivirkninger med de tabelettene .. man klan vist bli ganske kvalm og dårlig i magen så første uka så skal jeg ta en tabelett daglig så øke til to andre uken og tilslutt skal jeg ta tre tabletter... får virkelig håpet at det virker.. huff... dette er planen.. i tillegg til at jeg går på metaformin så skal jeg tirsdag i neste uke begynne på primolut og det skal jeg gå på i 7 dager.. 3 dager etter siste tabelett så får jeg mens .. 3 dag mens begynner jeg på dobbel pergo det skal jeg gå på 5 dager ... så på sykluss dag 8 skal jeg begynne med puregon sprøytene.. da skal jeg ta en enhet på 50 et ellerannet hver dag i mageskinnet.. huff som jeg gruer meg... på sykluss dag 12 skal jeg inn til ul å sjekke om vi har fått modnet egg... å ser han tegn til modning er d inn til ul hver dag til annehver dag frem til at egget/eggene er modne nok da skal jeg sette en annen sprøyte som skal gjøre at kroppen slipper egget... ovitrelle heter denne sprøyten... modnes mer en 2 egg får vi sex forbud ... og modnes ingen skal dosen på sprøyten økes... huff det er ikke bare litt jeg utsetter kroppen for... ja det var oppsumeringen av min dag:( nå er det hard trening og kosthold som står i fokus jeg føler at jeg gjør så godt jeg kan for jeg trener 1-2 timer 5 dager i uken... d burde da holde?? Lagt inn av Grysom kl. 03:13 1 kommentarer
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2009 oy d siste der skulle ikke være med.. kopierte d jeg skrev på bloggen min i dag... ,,
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Oi, det var da voldsomt, stakkars deg,mye å takle på en gang. Men jeg er helt bombesikker på at du kommer gjennom dette med en spire i magen til slutt. Masse lykke til,skal heie på deg. Husk vi er her for deg alle sammen når du trenger å prate. Masse klemmer
Mamma til*2 jenter* Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Ditta her kjeme til å gå helt flott... Alle her inne kryssa fingra å bein for dej...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 ble helt nedimellom etter gyn besøket.. men nå har jeg vært å trent og da stiger humøret litt:) tusn takk fro støtten jenter
Lotta2010x2012 Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Off, det hertes ut som fryktelig mye greier!! Håper virkelig dere får det til etter dette!! Masse lykke til!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Litt av et opplegg må man si, men denne oppskriften fører nok frem til en spire skal du se:) Ønsker deg masse masse lykke til med alle disse tiltaken, og ikke minst denne kampen mot kiloene. Er der selv, og jeg kan skrive under på med store bokstaver at det ikke er lett. Blir nesten en hobby man må ha hele livet, dette med å gå ned og ikke minst holde seg der. Men synes det hører ut som du er på god vei, bare husk og ikke spis for lite!!!!!!! Mange klemmer fra meg til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå