Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi i gang for alvor:-)

Uttak uten smerter og 13 egg. Jeg er så glad dette er fantastisk.

Ett av eggene fikk utbruddet "flott egg" fra embryologen:-) Så nå gjelder det.

Reiste meg opp å gikk til bilen etter prosedyren. Smertefri. Så til de som gruer seg - ingenting å grue seg for.

Hvor mange har hatt uttak og hvor mange egg fikk dere?

Tvi tvi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IVFlykke?? Hei!Er det ikkje spennende ja=)Eg hadde uttak på onsdag,fikk ut 20 egg,4 av dei blei befrukta,så idag er eg på rugedag 3.Skal teste 26=)Må bare tilføye at du har helt rett ang uttak,eg grude meg veldig etter at eg hadde lest her inne at det var så grusomt,var ingenting mildt sagt=)Du må oppdatere når du får vite hvor mange som ble befruktet...TVI TVI!!Hilsen meg=)

Skrevet

Hei.

Så godt å høre at dere begge ikke syntes det var vondt, roer meg litt med det. Jeg skal ha uttak i starten av neste uke, så merker at dagene nærmer seg nå. Skal ha UL på fredag, då får jeg beskjed om hvilke dag uttaket blir.

Når dere syntes det gikk bra nå så kjenner jeg 10 kilo forvant fra skuldrene mine:)

Du må fortelle hvor mange egg som ble befruktet i morgen da, "IVFLykke??". Dette er jo fantastisk spennende.

Og til deg Ruli; ruge på i dagene som kommer, og så håper jeg at du blir gravid!!!!!

Hold oss oppdaterte begge to:)

Skrevet

spennende tider framover nå ja!!:)) bra du syns uttaket gikk greit..jeg grudde meg noe heelt for jæ.... med all grunn så ikke alle som syns det der er en dans på roser...jeg fikk ingen på frys heller så jeg gruer meg like mye til neste gang:((nok om det.....

.

nå bare håper jeg spiren din sitter godt i ni mnd!!:))lykke til!!:)))

Skrevet

Jeg skal ringe inn imorgen. Det blir en ulidelig spennende dag.

Dere oppdateres selvfølgelig:-)

Skrevet

Det må være lykke for jeg er født den 13.7

Ingen som klynger seg til halmstrå her i gården:-)

3. forsøk og litt press på.

Innsett av to egg i morgen

Skrevet

å så bra da!!!!:))) det er jo knall flott! håpe kvaliteten er toppers og at de deler seg slik de skal:)) xxxxx

venter ny oppdatering i morgen vettu;)) lykke til!!

Skrevet

Så bra! Dette var artig å høre, IVFLykke??!!

Jeg holder jo på med mitt første IVF forsøk, og kjenner at det er en del punkter jeg kjenner lite til.

F.eks; Hva skal til for at mann får satt inn 2 egg?

Mener å hørt at de ikke setter inn om du er yngre enn 35 (er 32), men husker ikke om det er noe jeg fikk forklart av legen eller om jeg har lest det et annet sted. Og kan kvaliteten/delingen av eggene ha betydning for hvorvidt du får satt inn et eller to egg?

Skal på UL på fredag,så blir det forhåpentligvis uttak i starten av neste uke om alt går som planlagt:)

Spennende tider....!

Skrevet

Det stemmer ikke mer enn ett egg hvis du er under 36 faktisk... Iallefall der jeg hører til...Men da var jeg 35 1/2:-)

Jeg fikk inn to egg i dag. Det ene var kjempe flott. 4-0-0-4 jeg vet ikke hva det betyr men det var kjempe bra.

Kanskje noen vet??

Personalet mente de hadde gjort alt de kunne med dette flotte egget. Så håpe håpe.Det andre var dårlig men hvem vet...Resten gikk i bosset....

Ja ja siste offentlige forsøket så er det privat etterpå..

Så er den vanskelige tiden igang. Sykepleier sa at egget ville feste seg i løpet av helgen. Jeg tar livet helt med ro denne helgen. Selv om jeg har en 4 åring:-) som er unnfanget naturlig..verden er underlig:-)

Skrevet

Hei, det er min 7 ivf forsøk, har hatt 2 ganger positiv svar men da var det i egglederen hver gang. Vi fikk 6 egg, og alle 6 ble befruktet, men det var bare 2 som var bra nok, så vi fikk satt inn begge to på 14 aug. skal teste 26 august. Er litt urolig hva gravidtetstesten sier denne gangen. så jeg skønner hvordan den ventetiden kan virke veldig lang. Håper det går bra med alle sammen. Krysser fingerene.

Hvor tidlig kan jeg teste selv med graviditetstesten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...