Småtorsk Skrevet 17. august 2009 #1 Del Skrevet 17. august 2009 Velkommen tilbake, håper du er uthvilt etter ferien. Som du veit, eller bør vite, har det vært en god del missnøye med modereringa, eller mangelen på moderering her inne den siste tida. Både du og sjefen din har fått varsel om stygge tråder med trakassering og mobbing som har blitt stående alt for lenge. Vi skjønner alle at det ikke er din personlige feil at det ikke var noen ferievikar her. Vi skjønner også at det kan være andre forhold som påvirker din mulighet til å moderer for full, kanskje dere er underbemanna? Allikevel, vi brukere har gode grunner til å være missfornøyde med moderinga her inne, og denne missnøyen rettes da naturlig nok mot deg og mot Hjemmet Mortenson. Vi vil gjerne bli tatt på alvor! Derfor vil jeg gjerne høre hvordan du forholder deg til klagene som har kommet, og hvordan du har tenkt å gjennomføre moderatorjobben framover. Og du, dette er et seriøst spørsmål, så jeg håper du vil svare seriøst og ikke forsøke å fleipe det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 17. august 2009 #2 Del Skrevet 17. august 2009 Hei Småtorsk, og takk for bra spørsmål. Ja, vi skal ta dere på alvor, og modereringen har ikke vært god nok, klagene er reelle. Jeg har fått endel epost om folk som vil være moderatorer, og jeg skal prøve å få til noe der i løpet av uka. I tillegg til nye moderatorer vil jeg også bruke noe av tiden min til å moderere og diskutere med andre moderatorer i tvilstilfeller. Greit svar, eller vil du ha mer utfyllende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småtorsk Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2009 Hyggelig å endelig få svar på en henvendelse, det er utfyllende nok. Virker som om dere tar oss på alvor nå, så jeg venter spent på resultatene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå