Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke spesielt jålete...Dvs når jeg jobber så sminker jeg meg litt hver dag, iallfall mascara. Nå når jeg er i perm sminker jeg meg bare hvis jeg skal noe/møte noen, ikke for å gå i butikken eller på tur:)Dusjer annenhver dag, ellers blir det kattevask og deo. Kjøper litt nye klær innimellom, men mest vanlige klær, ikke så "pyntet". Har egentlig planer om å bli litt mer fjong, men ting tar tid! Håret får en omgang med børsten og settes i hestehale, sukk, kjedelig! Men skal snart til frisør, klippe og kanskje farge det. Noen dager er jeg litt mer nøye på det enn andre dager, kommer som sagt an på om jeg har en avtale eller bare føler for å pynte meg litt. Men jeg er glad jeg ikke er "avhengig" av full pakke med sminke og stæsj, for ikke så lett med to små barn:) Lyst til å bruke mer hæler, men ikke så forenlig med vogntrilling...

Fortsetter under...

Skrevet

Mannen min påstår det, men han er den rake motsetningen, så ikke godt å si hvem som har rett :)

I alle fall: Dusjer så å si alltid hver dag, bruker deo og parfyme. Ordner håret med skikkelige produkter. Bruker enkel fuktighetskrem i ansiktet, og sminker meg med consealer, pudder, rouge, kajal, øyenskygge, mascara og leppe-pomade. Høres jo litt mye ut, men legger det veldig diskret på. Er kun fullstendig usminket innenfor husets fire vegger.

Når det gjelder klesstilen min, så kan jeg godt gå i støvletter og skjørt den ene dagen, og sneakers og hettegenser den neste. Det gjør jeg som jeg vil :)

Men jeg er IKKE fan av sånne perleøredobber og strøken berte-stil. Liker enkle, søte plagg.

Jeg er nok litt forfengelig, men var myyyye verre da jeg var yngre! Noen ting blir heldigvis bedre med årene :)

Skrevet

Jålete? Tja...vil vel heller si jeg liker å være velstelt. Jevnlig hos frisør, sminker meg hver dag, liker godt leppestift, velstelte negler alltid med lakk med og uten farge, div. vesker og smykker hver dag.

Dusjing og rene klær er en selvfølge hver dag.

Skrevet

Sånn passe jålete tror jeg:-p

Jeg dusjer hver dag, renser ansiktet, smører meg, barberer under armene og bruker et minimum(mascara,strek) av sminke. PLuss tar på reine klær da:-)

Ofte bruker jeg skjørt, smykker ol. for å pynte meg litt mer.

Skrevet

Jeg vil vel kalle meg passe jålete.

Eller "jålete" føler jeg er lert itt negativt ord, men jeg passer godt på meg selv.

Dusjer annenhver dag, trener da annenhver dag( vasker meg de andre dagene selvsagt).

Siden jeg ammer, bruker jeg kun parfyme om vi skal bort.

Renser ansiktet morgen og kveld, fuktighetskrem, ordner håret med føning og spray, (nei, jeg har ikke høyt hår:), sminker meg HVER dag, går ikke utenfor døra uten.

Selv om jeg hadde vært hjemme alene en hel dag UTEN å gå ut av døra, hadde jeg hvertfall tatt på meg mascara.

Man går jo forbi et speil noen ganger om dager:)

Joggebukse m singlet går jeg ofte i på kvelden, orker ikke olabukser o.l når jeg uansett er i sofaen.

EEElsker å shoppe, handler hver måned, men jeg vil vel si det er normalt?

Bruker assecorier og liker å kle meg ordentlig når jeg skal ut døra:)(jentekveld, besøk, til byen, osv)

Skrevet

Jeg er forfengelig, altså jålete:)

Jobber som butikksjef i klesbutikk, og det er en selvfølge der at jeg er velstelt og pent kledd.

Sminker meg hver dag, ordner håret med rettetang, fletter, hårband el. Napper bryn, shaver legger, armhuler osv hver 3.dag, alltid deo og parfyme.Har ofte nye klær i henhold til arbeidet mitt, gjerne lavesko, men glad i støvletter.

Så ser at jeg er mer jålete enn gjennomsnittet:) Men var MYE værre før!

Annonse

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er vel mulig å dusje hver dag? Ungene sover vel?

Uansett, jeg jobber (at the moment 100%) og har 2 barn, likevel dusjer jeg hver dag.. handler mat, rydder, vasker og alt det der også... hehe :o)

Sminker meg hver dag før jeg drar på jobb (etter jeg har dusja, that is), ordner håret, tar på deodorant, og parfyme!

kler meg helt vanlig når jeg skal utenfor døren, pynter meg litt om jeg skal ut med noen venninder å drikke kaffe, eller på besøk til noen... Vanlig jeans og topp i butikken ;)

Skrevet

Jeg er visst en gris jeg da, som dusjer annenhver dag. I tillegg bruker jeg buksene et par dager om de ikke blir skitne.

Kan også bruke en cardigan et par dager, men bytter toppen under. Bruker mascara og litt pudder hver dag og setter opp/ordner håret hver dag. Går aldri ut i joggebukse eller ustelt/usminket. Bruker øredobber, kjede, armbånd hver dag (tar det egentlig aldri av).

Skrevet

Jeg er jålete og står for det. Synes mange med fordel kunne vært litt mer feminine, det er trist å se hvordan enkelte forfaller etter de blir gift og får barn.

Greit at det kniper med tiden av og til, men ingen har det så hektisk at de f.eks ikke kan børste håret og ta på litt mascara iløpet av dagen. Jeg trives bedre med meg selv når jeg er velstelt, uten at jeg nødvendigvis bruker veldig mye tid på det.

Skrevet

jeg er veldig lite jålete. men skal jeg på fest, da kan jeg godt ta litt av :)

Skrevet

Dusjer hver dag,bruker lett sminke hver dag,sef deo,parfyme.Går i fra alt fra joggebukser,dongeri til skjørt,kommer helt an på dagsformen:)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg dusjer faktisk IKKE hver dag... Har sinnsykt tørr hud, og om jeg dusjer hver dag klør jeg meg ihjel og ser ikke ut... Så da får jeg heller være en gris, hehe...=P Dusjer annenhver dag ca, etter trening.

Bruker stort sett litt sminke hver dag og har håret sånn noenlunde i orden. Klesskapet er kjedelig, men kommer sterkere tilbake når jeg har kvittet meg med noen kilo. Går aldri i joggebukse ute blandt folk, går som regel i jeans og genser. Adidas, puma eller hæler på føttene.

Nå har jeg prøvd å bli flinkere med å ha pene negler også, men jeg suger til å lakkere, hehe...

Skrevet

Jeg dusjer heller ikke hver dag, men hver 2.dag.

Jeg kan både være veldig jålete og veldig ujålete, alt etter dagsformen hehe.

Jeg kjøper shampoo, kurer ol. hos frisøren og renseprodukter på apoteket.

Til daglig bruker jeg litt id pudder og maskara. Til fest eller spesielle anledninger sminker jeg meg mer og pynter meg gjerne.

Jeg liker å gå pent men behagelig kledd, men ikke stivpyntet. Og jeg har dager der jeg går i joggebukse, allværsjakke, strikk i håret og null sminke. Spesielt dagene før mensen, da er jeg litt deppa.

Jeg går til frisør, striper og farger ca hver 3.mnd. Noen ganger slår jeg til med fotbad, filing og lakking av negler ( men det er sjeldent:)

Så jeg ser ikke på meg selv som spesielt jålete men velstelt.

Annonse

Skrevet

Jeg sparer også på klærne og kan bruke de flere dager, kun truse og sokker byttes hver dag.

Vasker aldri klærne bare fordi jeg har brukt de en dag, uten de er skitne. Lukter sjelden svette heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...