-Lady Godiva- Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Det skiller vel så lite i smak til vanlig hodekål,at det burde vel bli det samme...??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 det er jeg skeptisk til. tror det ser passe guffent ut. jeg syns ikke rødkål og vanligkål smaker helt likt heller.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Det hadde jeg ikke gjort Jeg syns smaken er forskjellig og ikke minst at det ser svært lite apetittelig ut vil jeg tro.
FrøkenSprøken Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Hehehe... Nei, det ville jeg virkelig ikke ha gjort! Jeg dreit meg ut en gang, og hadde litt rødkål i kjøttsuppa. Det endte med at hele suppa (samt potetene o.l) ble rosa. Ikke spesielt appetittelig... Rødkål gir fra seg så mye farge, at den egentlig ikke egner seg i mat som IKKE skal være rosa. Og sist jeg sjekka skulle fårikål ikke være det;)
-Lady Godiva- Skrevet 17. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2009 Hmmm..da står jeg over. Takk for svar:o) Var bare det at det at det er mer sunne stoffer i den røde,så jeg hadde et håp om at det kunne passere greit...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå