Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette navnet egentlig? Hvem er foreldrene til en Fridtjof? Vi har dette navnet i familien og jeg tenkte litt på det da jeg gikk gravid, men då ble det en jente da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fridtjof er tøft. Er kanskje litt inhabil siden jeg kjenner verdens skjønneste gutt med dette navnet (han er riktignok 15, kremt;-P), så jeg liker det. Eneste minuset er at jeg tenker veldig Fridthjof Wilborn.

Skrevet

Og jeg tenker på han figuren til Øyvind Blunch...

Så er ikke et navn jeg ville ha valgt:) Men kunne nok ha blitt vant til det! Det er jo slik med navn at man synes de blir finere og finere jo mer man hører dem:)

Skrevet

Tenker og på Fridtjof Wilborn *Puke* Synes forresten ikke det er så pent uansett, dessverre. Synes og det er en smule harry..

Skrevet

Jeg liker det ikke. Det er et navn man lett kan bruke som "tulle-navn". Hehe, høres dumt ut, men det samme som Johnny, Bob-Kåre, Hjørdis og Herdis.

Skrevet

Jeg misliker det sterkt! Assosierer det også med Fridtjof Wilborn, som heller ikke er poistivt.

Skrevet

positivt'

Skrevet

Kjempetøft navn! Helt sikkert flotte foreldre som kaller barnet sitt det:)

Skrevet

Fridtjof er kjempetøft, og han har i hvert fall gatens kuleste foreldre, hehe! Tenker jo på mr wilborn med en gang navnet blir nevnt, men hvis en liten gutt heter det så vil jo ingen tenke på han andre?? da er det jo guttens navn!!! :) tenk bare på alle mia'ene rundt omkring - tror dere foreldrene tenker på mia gundersen hver gang de roper på datteren??? da hadde det ikke vært mange mia'er her i landet trur eg, hehehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...