Nr. 3 på veg Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Vi venter nr. 2 i februar og det blir ca 21 mnd mellom våre to. Vurderer søskenvogn, men kom over Buggypoden og forelska meg i den. Men den er ikkje kompatibel med vogna vår. Nokon som veit om det finnest andre seter av samme typen? Er eit ekstra sete som man fester på sida av vogna som har eit hjul og som kan slåst sammen...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg har ikke sett noen andre slike fullverdige seter med seler som buggypod`en i andre versjoner.. Men det finnes jo seter av typen sykkelseter osv til å henge på. Hvilken vogn har du da? Jeg har selv buggypod, og bruker den på en TFK Joggster X, den sto ikke på lista men tok sjansen på å kjøpe den likevel og det gikk fint :-) Men det bør være en vogn med svingbare hjul foran tror jeg, vil tro den ikke fungerer særlig godt på tradisjonelle vogner som må løftes opp i fronten når man svinger..
Nr. 3 på veg Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Vi har ein Emmaljunga med sportsunderstell, stod desverre på lista til buddypoden som ukompatibel. Du har nok rett i at det er vanskelegare å få festa eit slikt sete på ein stor 4-hjuling.. Men hadde vore ei perfekt loysing....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Tror nok det å feste setet går greit, men ettersom du ikke har sving på framhjulene er det meninga at man skal løfte vognen i framkant når du svinger. Da tipper du jo samtidiig buggypoden bakover :-) Det blir både tungt og farlig... Men du har jo setet som ser ut som en påhengs-sykkel,da, det kan festes på denne type vogn tror jeg. De har hatt den hos BabyShop før i alle fall..
Abracadabra Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 er det Strolli rider du tenker på? de har den i hvert fall på Biteringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå