Zelda75 Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hei, damer("; Er nå i uke 9 og har så lyst til å dele nyheten med kollegaer og venner. Men er fortsatt redd for at det er for tidlig. Har to barn født i 2000 og 2003 og da ventet jeg til uke 12. Men da fant jeg det ikke ut før i uke 8-9. Nå har jeg visst det siden uke 6 og er ganske utålmodig. Noen gode råd?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg er kun 5+1 og har så lyst til å fortelle! Men tør ikke helt.. Er litt usikker, igrunn.. Men, forteller du og det skulle gå galt - vil du få forståelse og trøst for en vond tid. Det er derfor jeg er usikker, skal jeg tørre å fortelle om det i tilfelle det går galt. Da må man jo i tillegg fortelle om HVIS man mister.. Og det er jo veldig leit.. =( Jeg tror jeg skal drøye den litt til iallefall... Gratulerer forresten!)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg er imin 7 uke og kommer til å fortelle foreldrene mine denne uken:) Uansett om det ikke skulle gå bra, så vil jeg at de skal vite det. Kommer nok til å fortelle søster og bror i samme slengen:) Neste helg fyller faren min 50 år, og vi har leid lokale. Folk kommer sikkert til å lure på hvofor jeg ikke drikker. Desuten har jeg begynt å få mage:)
hellomynameis... Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hei! Jeg fortalte foreldrene mine og til svigers med engang vi fant ut. Nå er jeg i uke 9 og har delt nyheten med alle venner og resten av familien. Skal vente med å fortelle det på jobb noen uker til. Jeg synes du skal bare dele du :-) Jeg føler meg bra og synes det er koselig å dele nyheten. Jeg tenker ikke hele tiden på at noe skal gå galt. Gled deg og kos deg med nyheten :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå