lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Testet med billig strimmel fra babytime lørdag og den ble veldig svak positiv.. Så ventet jeg til imorges og testet på nytt med samme type strimmel og den er like svak, men kom hvertfall opp før tiden var ute... Hva betyr dette da??? Er jeg virkelig gravid igjen??? Har aldri noen gang fått antydning til strek tidligere hvis jeg ikke var gravid, så noe må jo holde på å skje????? Kan nevne at jeg antagelig hadde eggløsning for 12 dager siden, så trodde virkelig den skulle slå ut nå.. Dette var en sånn strimmel det sto 25 mul på, som egentlig ikke skal brukes før dagen etter forventet ikm. Kanskje det er derfor?? har vært ute å kjøpt en digital nå, og prøver å holde meg i mange timer før jeg tar den for at resulatet skal bli så sikkert som mulig.. Men er så nervøs, livredd for at jeg får negativt resultat.. Er akkurat et halvt år siden jeg mistet i ma i uke 18, så denne spiren er så fryktelig etterlengtet!! Hva tror dere jenter, er det håp? Ser vi er mange i samme båt, så vi får holde hverandre oppdatert.... Lykke til! Og blir veldig glad hvis noen kan gi meg noen oppmuntrende ord de neste timene...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Du er nok gravid ja. Gratulerer. Hiv deg med på tråden svak testing litt lenger nede her. Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Det der høres jo veldig lovende ut da, gleder meg til du har tatt en test til og kommer inn her med resultatet:) Håper virkelig at den er veldig positiv, lykke til:) klem fra
lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 Da har jeg testet med digital, og jammen sto det gravid!!! Nå er jeg så glad og skjelven, håper virkelig denne lille spiren sitter godt fast frem til termin i slutten av april! Takk for oppmuntringene jenter, og håper dere snart følger etter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå