Twinkel Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Tassen min på 8 mnd har funnet ut at pupp er ukult! Han nekter så og si å drikke noe som helst pupp på dagtid(ett par dråper hvis jeg er heldig) Han får pupp på morgenen og da drikker han godt:) Ellers får han grøt,brød og frukt og drikker litt vann til disse måltidene. Han nekter oxo pumpet melk i flaske og mme skal han i hvertfall ikke ha!!! Er det noen andre med samme problem,hva gjør evt dere? (kan være jeg har spurt om dette før:P)
Christina83 Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei, Jeg har samme problem. Bestemte meg i går for å kutte ut å prøve amming på dagtid, da han bare biter og drar og ikke er interessert i det hele tatt. Han drikker egentlig greit med vann til måltidene, men vil nesten ikke ha mme. Er litt brkymret for at han ikke får nok melk, men han får jo grøt morgen og kveld, og det er jo litt i den...
Twinkel Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Utrolig vanskelig å vite om de får nok væske eller ikke! minien her får grøt 3 ganger om dagen. blir jo litt drikke,men føler det er for lite. har du prøvd med noe juice? hvor gammel er din? lurte på om jeg skulle prøve de friskusene,tror det er 30%vann og 70%juice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå