Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg sluttet å røyke på dagen jeg fant ut at jeg var gravid under forrige svangerskap. Nå er jeg gravid igjen, begynte aldri å røyke igjen -men snuser. Og det var da F... så vanskelig det skulle være å slutte da! Snuse mocca snus (sånn liten jentesnus) 2-3 om dagen. Er 6 uker på vei.. Flere? Råd tips?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Det må være en psykisk avhengighet du har, det er jo nesten ikke nikotin i de små der. Prøv Onico, det er nikotinfri snus og kan nok hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Hei, jeg snuser, men jeg er ikke gravid da.. Har tenkt litt på det, at det kan være vanskelig å slutte hvis jeg blir gravid, men jeg tror det er viktig å ta det like seriøst som du ville tatt en røykeslutt. Kan du ikke gå over til nikotinfri snus i en overgangsperiode? Snus inneholder mye mer nikotin en røyk, selv de små mocca snusene. Skjønner at det er vanskelig å slutte, man blir ganske så avhengig av snus. Men tenk på babyen, den blir også avhengig. Jeg tror du kommer til å greie dette fint! Det blir som med røykeslutt, det var værst de første par ukene. Lykke til, dette klarer du! Og kos deg med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå