Gå til innhold

Noen som har fryktet for tidlig fødsel, uten medesinsk grunn???

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn har jeg følt jeg har måttet knepet igjen hele svangerskapet. Jeg har aldri hatt SA el MA og har to friske barn og problemfrie fødsler på termin bak meg. Men denne gangen har jeg altså av en eller annen merkelig grunn følt at babyen kommer til å ploppe ut før den skal. Jeg er nå i min 33uke og babyen ligger godt plantet ned i bekkenet. Jeg er ikke like redd for at ting skal skje lengere, og har jo begynt å tenke at jeg kanskje kommer til å gå til termin. Er det andre som av en eller annen grunn har hatt slike følelser og når kom evnt. babyen i forhold til termin

Fortsetter under...

Hei.

Dette er mitt første barn som skla komme i noveber den 20..Jeg har aaaltid ønsket meg barn og føler jeg fortsatt drømmer fordi jeg er så glad for at jeg ble gravid..Har hatt en SA for 2 år siden og det gikk veldig inn på meg,og tenkte at jeg aldri kom til å får barn..Nå er jeg bekymret for at jeg skla føde fortidlig og har en underlig følelse at pluttslig kommer det til å skje..Men på en annen side føler jeg noen ganger at jeg går til term..Så da får jeg se da,hvilken av "magefølelsene" som stemmer på meg..Merker jeg gleder meg for hver uke jeg ikke har født ,for jo lengere man kommer jo bedre sjansje er det for at babyen (som jeg så inderlig ønkser meg)greier seg..

• 1 måned senere...

Jeg følte hele svangerskapet (så langt jeg kom...) at babyen min kom til å komme for tidlig, men at det kom til å gå fint...Men at han skulle komme så tidlig som uke24+3 hadde jeg overhodet ikke forventet. det har vært en laaang reise med mange opp og nedturer. Nå er han blitt 8mnd og det går omsider veldig bra :) Hadde altid troen på at han skulle komme seg igjennom disse tøffe månedene.

Legene fant aldri noen grunn for at han valgte å komme så tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...