Gå til innhold

nok et spm - flaskesterilisator

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fungerer denne? Er det til bruk i mikrobølgovn? eller finnes det en sterilisator som er uavhengig av mikro? (Vi har ikke mikro).

Prøver å finne lette løsninger for hverdagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes både sterilisatorer til bruk i mikro og sterilisatorer som du kan bruke uavhengig av mikro. Vet at i hvert fall Avent har dette. Det er stor prisforskjell på disse to typene. Vi kjøpte vår til bruk i mikro for 299 kr, mens den andre kostet 1799. Så nesten så man kan kjøpe en mikro for mellomlegget. (Mikro er kjekt når de begynner å spise middagsglass og lignende syns jeg!)

Vi kjøpte vår sterilisator på Babyshop, så om det er i nærheten av deg kan du jo ta deg en tur og se!

Lykke til! Det gjelder å finne seg de løsningene som passer for seg selv i hverdagen!!

Bare spør om det er noe annet du lurer på!! Så skal jeg svare som best jeg kan. Storebror var også flaskebarn på lik linje som lillebror er det nå, så har lært meg noen triks!

Skrevet

Vi har avent flaskesterilisator som står på kjøkkenbenken. Kostet 1100 på barn og utstyr, men vi kjøpte den brukt, mange som selger det:)

Legger ved en link til finn, noen som skqal selge for 500 kroner:)

Mange muligheter og valg:)

Lykke til!:)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18498781

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...