Courage Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Nå har jeg slitt i over to uker med intens kvalme, vondt i hode, skjelvende knær og svak kropp. Begynner nesten å lure på om det er noe annet enn graviditet som feiler meg i tillegg? Eller hvordan er det med dere andre?
♥Kabrimor♥ Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Joda, kvalm, kaster opp, slapp, sliten. Har heldigvis ikke hodepine, men har inntrykk av at flere er plaget med det og. Trøsten er at formen blir stigende i andre trimester. I alle mine graviditeter har de første månedene alltid vært de verste.
amandan Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg har vært så syk denne gangen at nå er jeg på sykehuset til å få litt væske og prove medsiner... Ingen har virket på meg, tror jeg har prøvd allle... Hver gang jeg spiser eller drikker så kaster jeg opp og har kvalm nesten hele dag og natt... Vil gjerne hør fra dere som har det samme. Har begynt å bli litt deprimert. Jeg er 12+5 i dag og krysser fingrene at det over snart. Veldig ensom her på sykehuset og jeg savne familien min, spesialt liille jente mi some er 3 år. Håper det går bedre for dere og lykke til! Amanda (fra Canada men bor i Trondreim) p.s- håper min norsk er ikke for dårlig å lese!
indigomamma Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 grønne stein frie druer hjalp meg veldig med de andre to. spesielt med siste mann . da spydde jeg i 40 uker :S
Magandang anak ko Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 All sympati til dere! Jeg vet akkurat hvordan dere har det. Jeg har vært innlagt på sykehuset i begge mine graviditeter. Det å ligge på sykehuset å være så dårlig kan virkelig framkalle depresjoner! Det blir bedre, selv om det ikke er lett å tenke på når vi ligger der i det værste spyhelvetet. Jeg hadde god hjelp av sykehusinnleggelser, men måtte forsøke alt som fantes av medisiner før de fant noe som fungerte på meg. Jeg er nå 11+0, og har det mye bedre!
idamamma-00 Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Jeg var kvalm og spydde hver morgen frem til jeg var 4,5 mnd på vei sist, denne gangen har jeg ikke spydd (ennå), men jeg er kvalm absolutt heeeele tiden (til og med om natten). Har store problemer med å få i meg mat og drikke,absolutt alt byr meg imot! Jeg jobber fortsatt 100%, og dagen på jobb i dag var helt grusom!! Gruer meg til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå