zitcka Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hei. Valgte å spørre etter dette her inne. Jeg tok en test onsdag forrige uke og den viste positiv nesten med en gang. Da jeg var gravid sist så tok bortimot 1 minutt før testen viste positiv. Er dette et tegn på høyt hcg?? Kan det være et tegn på tvillinger? Takk for svar:)
zitcka Skrevet 17. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2009 Må også legge til at min mor er to-egget tvilling.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Slikt kommer vel egentlig an på når på døgnet du testet, når i syklussen osv. Tror ikke du kan si så mye ut ifra det du beskriver om det er tvillinger eller ei. Med det jeg vet da :-) Så du får smøre deg med tålmodighet til ul :-D
zitcka Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg testet på kvelden rett før jeg la meg. Vet ikke hvor langt på vei jeg er. Men skal inn på tidli ul på mandag for å finne ut sånn ca når termin er. Så da får jeg vente til da:) Takk for svar foresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå