illeana Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Testet positivt på 4 tester på fredag og så tok jeg en ny søndag og den så negativ ut... det er de derre billigtestene.... har ikke hatt noen blødninger, og har alle symptomer på tidlig graviditet... magen er hard og står rett ut, puppene er ømm og blodårene er veldig synlig.... er kjempesvimmel.... tisser hele tiden.... Hva kan ha skjedd? Venter ikke mens ennå da så det var jo tidlig å teste.... Kan det bare være hcg nivået som er ustabilt??
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 4 positive og 1 negativ betyr jo overvekt av positiv? Kanskje bare en defekt test, de er oftere defekte mot negativ enn mot positiv. Prøv en ny test når du venter mensen. Symptomene er jo der. Sist jeg ble gravid slo ikke testen ut før sent i uke 5, men jeg visste jo at jeg var gravid. Lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Har ikke noe klart fasitsvar til deg......men når har du IKM da??? Kan jo være som det er sagt over her en deffekt test! Vent til nærmere IKM og test igjen.......lykke til iallfall:)
illeana Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 Tok en test til nå og den var visst svaakt positiv så nå har jeg 5 sånne tester...... er vel gravid da...?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Har og 2 svaaaake positive billigtester 2 dgr på rad. 4 dgr siden så var den blenda hvit. Har hatt ma for 3.5 uker siden så håååper jeg er gravid igjen. Eggl.testene slår ut positive, det gjorde de tidlig sist jeg var gravid også. Så får bare vente et par dgr å se om grav-testen slår ut sterkere. Har fått tilbake en del symptomer så håper i det lengste. Masse lykke til. Har selv ca ikm fre eller lørdag hvis eggl stemte forige helg. klem
illeana Skrevet 17. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2009 Ja tenkte eg skulle gå på apoteket og kjøpe noen cb tester og en digital..... men skal vente med å teste før det nærmer seg ikm... skal ha den lørdag tror eg å nei vi får krysse fingrene da. KLem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Krysse alt vi har. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå