blond Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Vi skal ha pastasalat med fisk og reker, så godt atte!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 I dag sørger jobben for at det blir kafemiddag på oss voksne, siden det blir lang jobbdag. Noe som betyr at vi velger bacalao om jeg kjenner kafeens meny på en mandag rett. Skulle dette ikke stå på menyen er stekt komle eller kjøttkaker med ertestuing kurante valg. Barnas meny blir, etter eget ønske, stekt torskefilet dyppet i egg og brødsmuler med stekte poteter (rester fra i går) og agurksalat med rømme.
Lene~mor til tre Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Idag skal vi ha røkte kjøttpølser i brun saus med poteter og grønnsaker til.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hjemmelaget betasuppe, som ble laget i helgen....
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Barna hadde rester av en pølsepakke og jeg hadde seibiff (i pakke) og vi hadde hjemmelaget potetstappe til =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Vi hadde grillmat, pølser, entrecote og kylling, grillet inne i stek ovnen, av mangel på bra vær... med potetsalat og vanlig salat til.
Sara Rompompei Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Her har vi spist grov ris med kjøttsaus og ost på toppen
Tokatter_USA Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Spaghettimiddagrester her, med salat fra hagen. Ellers spiser vi ofte fiskeboller på mandager fordi det er lettvint. Uken kommer gjerne litt voldsomt fort på meg :-) Men nå har vi ikke fiskeboller på lager, og muséet er stengt på mandager, så vi fikk ikke kjøpt noen i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå