Gå til innhold

Jeg har fått to bittesmå jenter :o)

melina, glad mamma

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

Her kommer en oppdatering fra meg. For tre uker ble jeg mamma til to nydelige små jenter:o) :o) De kom i uke 31, og var 1260g og 1697g. Så de var veldig små, men også sterke, sunne og friske.

Nå har de vokst masse, og jeg koser meg veldig med dem på sykehuset. Her må vi være i noen uker til, men jeg stresser ikke. Det er godt å være trygg den dagen jeg skal hjem.

Legene mente at grunnen til den for tidlige fødselen var nettopp pga diagnosen habituell abort. Siden jeg har mistet så mange ganger, tror de at livmoren er litt "svak", og da babyene til sammen nærmet seg tre kilo, begynte den med rier for å få dem ut. Men jeg er jo overlykkelig for at de var inne så lenge. Det er ikke en selvfølge for meg.

Så her sitter jeg altså, etter 9 aborter, og føler meg som verdens heldigste mamma til verdens skjønneste prinsesser. Håper det gir mot og håp til dere andre som har opplevd så alt for mange nedturer.....

Litt skrytebilder har jeg også lagt ut under min profil. Bare dersom noen vil se de to søte små :o)

Fortsetter under...

For en nydelig historie, og for noen nydelige barn:))))

Masse masse tillykke, og koz dere sammen mens de små vokser seg større og blir klar for hjemreisen:)

Er så deilig med slike gla`d historier, takk for at du delte den med oss:)

Stor klem fra

Gratulerer så mye Melina, dette er helt fantastisk! To bittesmå jenter, men store mirakler :) De er superskjønne.

Godt at alt har gått så fint på tross av tidlig fødsel - hver eneste en av de siste ukene har bidratt til å gjøre dem klare for livet utenfor magen, så godt at de ikke kom før de gjorde.

Kos deg masse med dine tre skjønne barn.

Er nå straks 17 uker på vei selv, den lille spiren har nok klort seg fast denne gangen. Kjenner noen små dunk i magen hver dag nå, og det begynner å gå mer og mer opp for meg at babyen vokser og koser seg. Veien frem til målet blir stadig kortere!

Håper vi snakkes innimellom fremover også :) Er så glad på dine vegne nå.

ååå så bra! Gratulerer så masse! Og så to på ein gong. Fekk de hjelp til det eller var det tilfeldig?

Ikkje sei det til sambuaren min, men eg kunne gjerne ønske meg tvillingar... hehe. Meeeen, sidan eg er inne på dette forumet, så forstår vel alle at eg blir overlykkelig om det berre kjem ein unge!

:-)

Annonse

Takk alle sammen for at dere klarer å glede dere med meg :o) Måtte alle sammen få oppleve det samme, det unner jeg alle sammen. Gikk det for meg, så er det håp for alle :o)

Lioness, så fantastisk at du er kommet så langt! Det har vært spennende, kanskje alt for spennende, å følge med deg. Jeg blir så glad når det går bra for noen her inne. Vi har liksom hatt litt for mange nedturer, så det er så utrolig stort når det endelig går bra!

Med jentene mine går det utrolig bra. De er så fine og friske og sterke. Og utrolig rolige og avslappet. Sykepleiere og leger skryter masse av dem. En kan se lang vei at de har det veldig godt. Noe som gleder et ydmykt mammahjerte :o)

Smilla73, jeg er superheldig som har fått to stykker. Men som du skriver, en baby for oss her inne er utrolig stort!!!! Tror ikke noen av oss ser på det som en selvfølge. En sitter bare igjen dypt takknemlig og rørt over å få noe så vakkert. Så lykke til, jeg vil ønske deg alt godt i tiden videre :o)

Åhhh, så søte de var!!!!! Gratulerer så mye, blir helt rørt, tårene triller:) Ja, det gir absolutt håp:)

Er nå i uke 18 etter 4 aborter, men klarer ikke helt å tro på det enda. Selv med 3 tidlige ultralyder, babysound og litt sparking som har begynt etterhvert. Grurer meg skikkelig til ordinær ul neste uke....

Men å høre din historie gir virkelig håp!!!! Er så utrolig glad på dine vegne:)

Åh, for noen skjønne prinsesser !! Gratulerer !!

....og fy søren, så tøff du er !! Og så utrolig fortjent !!

9 aborter er mer enn maaaaange ville tåle, d var rørende å lese at d gikk bra til slutt. D ordner seg for kjekke jenter, sier dem.. :))

Nyt babyene dine, de vokser så altfor fort !!

....og snart skal vi nyte våre.. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...