Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hei. Lurer på om noen kan ta en titt hit... Er ei på 18år som er blitt gravid...barnefar har sviktet meg, Lurer på om barnefar kommer til å lage mye oppstyr senere? og hva kjønnet blir ) og litt om fremtiden eg har i vente! 05.03.91
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 barnefar: 15.07.89 Eg er 7uker på vei.
Gjest Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Ska se om j rekker å ta deg seinere ikveld, Klem
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Tuusen takk ) nå ble eg kjempe glad! Klem!
Gjest Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Bare koslig...Har selv blitt sviktet av barnefar,så veit hvordan det er....
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Uff... Er ikke lett tydeligvis. klem
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Håper du ikke glemmer meg:) sitter her og oppdaterer som en tulling )
Gjest Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 Dette kortet betyr at det er slutt med han som du var sammen med,det er ende på fotholdet.Men betyr også at du vil gi ny innsikt og av din oppfatning av livet.. Det gamle tar slutt,men du samtidig som det gamle tar ende får du nye sjanser og nye muligheter i livet.... Du spør om han kommer til å lage mye styr framover..Nei,han gjør ikke det..dere finner en balanse og blir enige om ting. Måtehold er vårt behov for balanse i livet. I de fleste tilfeller er vi tvunget til å gjøre kompromisser for å få en følelse av balanse. Oftest oppstår en følelse av harmoni, når oppnådde denne tilstanden av indre balanse. Måtehold inneholder også ting som har å gjøre med generøsitet, aksept og et ønske om å unngå konflikt. Kort sagt ordene, betyr Måtehold at det er søker en balanse ved å kompensere noe ille til noe godt Enten du eller han har lyst til å stikke av,løpe fra et problem.Du er en ensom ulv som føler at du er mer effektiv på egen hånd. Her har enten du eller han hemmlig planer. Fem sverd står for nederlag. Kortet viser til uvennlighet, tyveri, juks, kriminalitet, degradering, ødeleggelse, vanære, tap, snikete taktikker, løgn, sladder og ondskapsfullhet. Ikke et bra kort. Din seier er kort. Ser mye smerte,bitterhet,du føler deg tråkka på,sviktet,ensom .. Ti sverd går for å være det verste kortet i stokken. Nå befinner du deg på et absolutt bunnivå. Alt føles grusomt, håpløst og urimelig urettferdig. Tingene kan ikke bli verre. Noe er tydelig forbi. Det kan være et personlig forhold, jobb, livsmåte eller trosform. Denne avslutningen er ofte smertefull og krever stor forståelse og stort mot. Kanskje noen går bak ryggen din. Vær forsiktig med hvem du betror deg til, og tenk deg om to ganger før du undertegner noe Koret står for kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og/eller sterke følelser. Du er kreativ og bruker din intuisjon er et positivt kort, kortet er ønskekortet. Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt. Kortet betyr også latskap og goda sløve tider. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig..du veit ikke helt hvilken vei du ska ta..akkuart nå vil du være alene,for du trenger å reflektere og tenke over livet,og hvilken vei du du ska ta....
Gjest Skrevet 17. august 2009 #13 Skrevet 17. august 2009 Så han lager ikke så mye oppstyr seinere,,,For dere blir enige om hvordan dere ska gjøre ting..fremtiden din ser ikke så skummel ut,som du selv tror..Men selvf må du overvinne din store frykt først..Du tror at du ikke klarer å oppfostere et barn alene..men det klarer du fint,du får også støtte og hjelp av dine nærmeste,så dette klarer du fint...Du får en gutt..Ang penger og framtid ,ser du tenker på det også,hvordan dere ska klare dere..men ikke noe problem,du klarer deg veldig bra okonomisk...Så ta godt vare på deg selv,og nyt tiden ... Klem
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #15 Skrevet 17. august 2009 Tusen takk ) Ahh, betyr veldig mye for meg dette:D var en opptur dette:D
Gjest Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 Bare koslig....Kom gjerne innom igjen... Lykke til videre,,,, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå