ღMorgenSolღ Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 tussimor og samsaya.. Det stemmte når dere spåde meg.. Jeg har gutt i magen
☆lieela Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Ååh, så koselig!! Husker ikke å ha spådd deg jeg da..hehe, men kos med en gutt : )
Gjest Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Så koslig at det stemte..Ja,var helt klart en prins som kom opp på deg..Håper du koser deg i svangerskapet..Nyt det,, Klem
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Jeg var anonym da jeg skrev på den første. Klarer dere se hvordan ting går videre, hvordan ting går med meg og bf? Vi er ikke sammen, men jeg liker han godt og jeg er usikker om det er posetivt eller negativt. :/
☆lieela Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Kan se på deg senere, jeg skal spise og vaske huset : )
ღMorgenSolღ Skrevet 18. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2009 Vet ikke hva en trenger for å spå jeg, gi beskjed om infoen som trengs?
ღMorgenSolღ Skrevet 18. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2009 Forresten, er jeg som er hi. Bare bytta nick
ღMorgenSolღ Skrevet 19. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2009 Altså, jeg og bf skal snakke sammen til uka. Jeg er veldi i tvil hvordan hans følelser er for meg eller om han i det hele tatt har noen nå lenger. Vi var aldri sammen, men han har sakt han liker meg godt og at han synest jeg er veldi pen. Så ble jeg jo gravid, og vi mista litt kontakt for det var ikke planlagt og han fikk litt sjokk. Og nå lurer jeg på om dere ser noe fremtid mellom meg og bf? Eller om dere får opp en annen mann, eventuellt når dette sjer ca? Blir kjempe gla for svar, og håper på svar fort for jeg gruer meg veldi til å snakke med han til uka.
Gjest Skrevet 20. august 2009 #12 Skrevet 20. august 2009 Lettere å få inn innfo,hvis du legger med hans sin fødslsdato,så kan vi se veit du...
☆lieela Skrevet 20. august 2009 #13 Skrevet 20. august 2009 Om du kommer på chatten senere i dag så skal jeg se på dere : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå