Gå til innhold

vognspørsmål ... (igjen) =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har en lang gutt på 7 mnd som jeg trenger en vogn til..trenger en med litt plass i siden han pleier å sove i vogn ute om dagen og snart er det jo vinter og da må det jo pose i for å holde på varmen, samtidig må den ikke være for bred siden jeg ikke har verdens største gang =)

hadde vært veldig praktisk om den ikke tar så veldig stor plass når den legges sammen ..

håper noen har et tips til meg for jeg blir bare forvirret når jeg ser på vogner, så hadde vært kjempefint med noen erfaringer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv Emmaljunga City Cross, og den er jeg superfornøyd med=) God plass i vogna, lett og suuuper å trille! Har også hørt mye bra om Emmaljunga Scooter - regner med at det er sportsvogn du er ute etter?

Skrevet

ja var sportsvogn jeg tenkte på =) kan ryggen på den legges helt ned?

Skrevet

Hehe, vi har City Cross`n og er kjempe fornøyd med den... Borstett (!!!!) fra at den stanga (?) eller bøylen -eller what not- som hoppemor kan holde seg til feks, ikke er til å ta av!

Vogna er genial når vi går turer, men ikke når hun skal sove... Da legger hun føttene oppå stanga og skyver seg opp slik at hun blir liggende med en knekk i nakken, som gjør at hun, så klart, ikke ligger noe godt og heller ikke får sove. Hun elsker jo den stanga, for hun slenger føttene oppå når vi er ute og går og ligger der og vifter med tærne og ser RIMELIG bedagelig ut... Jaja, er jo datteren til faren sin <3

Men for vår del, så hadde det vært ypperlig om den stanga kunne tas av uten å måtte frem med skrujern. Men tviler på at dette er et problem for de fleste *ler*

Men jeg lurer på hvor lenge hun får plass oppi der, hun er så lang! Og hvordan det blir til vinteren når posen skal oppi... I forhold til selene i vogna, mener jeg...

Men City Cross er en kjempe bra vogn :)

Skrevet

tusen takk for tips =) skal ta en titt på emmaljungaen jeg da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...