Gå til innhold

Gravid Yoga Bergen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk på kurs da jeg var gravid med første vann og hadde kjempe stor nytte av det. Jeg gikk på yogarommet i strandgaten - der kan man kjøpe klippekort og de hadde også mor og barn yoga man kunne gå på etter fødselen. Har tenkt å begynne igjen der nå som jeg er gravid igjen,

Jeg trener yoga på egenhånd. Tenkte jeg skulle være med på en prøvetime i strandgaten denne uka. Var i byen, men så sliten at jeg måtte slappe av hele kvelden og gjøre minst mulig.

I dag skal jeg i et rehabiliteringsbasseng og gjøre litt vannyoga :-)

Annonse

Jeg har bestilt en bok fra play.com, og den er med bilder fra en rekke øvelser du kan gjøre alene, sammen med andre i og utenfor basseng. Jeg liker den boken veldig godt fordi øvelsene er så godt forklart. Det er tilpassede øvelser for hvert trimester og morens første år etter svangerskapet.

Vi har tilgang til rehabiliteringsbasseng en time hver lørdag (34 grader i vannet), og jeg kopierte opp og laminerte noen sider som passer til mitt trimester. Det var avslappende og godt for kroppen.

Link til boka: http://www.play.com/Books/Books/4-/476467/Yoga-for-Pregnancy-and-Mother-First-Year/Product.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...