Gå til innhold

bekkenløsning.......trenger litt råd og veiledning pliiiiiiz :-)

Anbefalte innlegg

er i uke 18 med mitt 4 barn, har hatt bekkenløsning med alle mine barn, men det har ikke kommet så tidlig som dette, med 1 mann var det faktisk værst, da måtte jeg til med krykker, det slapp jeg med de 2 andre........

kjenner det denne gang som en V som går fra skammbenet og litt opp på hver side av magen og det er også vondt nedover mot låra.......og det er vondt bak i rumpa/korsryggen........

det jeg lurer på er at jeg går i 100 % stilling og min jobb består i en kassestilling, så det blir jo mye sitting og stående om en annen hele dagen, er ikke så godt å stå heller for under belegget på jobb er det betong, og jeg har heller ikke så stor mulighet til å få beveget meg så langt vekk fra kassen min........

skal man presse seg helt til man har såå vondt at det er uutholdelig eller blir alt mye verre da? grunnen til at jeg spør er at jeg ikke var i 100 % jobb med de andre bare sånn deltid og da var ikke dette et problem i samme grad som nå.......er livredd for å bli sengeliggende mot slutten og ikke kan gjøre så mye...har jo 3 andre barn også

hvorlangt og lenge skal man presse seg??

Fortsetter under...

Det sies vel at man skal unngå alle bevegelser etc som gir smerte, da dette bare gjør bekkenproblemene værre.

Det er ikke lett.....jeg har pusset opp barnerom i helga....det var ikke lurt....klarte nesten ikke å gå lørdag og søndag kveld. Men er vanskelig å bare sitte stille og. Men hvis jeg da roer ned og slapper av et par dager så blir det bedre.

Anbefaler også akupunktur, dette hjelper. Gjerne en akupunktør som masserer også. Da løses en del av punktene opp så du slapper bedre av.

100% jobb hvis du har vondt er nok ikke lurt med tanke på alle de ukene du har igjen. Men hvis du roer litt ned og prøver noe behandling så kanskje det blir bedre så du føler du kan jobbe mer igjen senere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...