Leona77 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg hadde en SA i mars, og etter det har syklusen vært veldig ulik det den var før, den er like lang, men nå kjenner jeg nesten ikke at jeg har EL lenger, før kjente jeg det veldig godt (stikkinger på ene siden, jeg har bare en eggleder), EL slim er der fortsatt. Og jeg har mye magesmerter og rygg smerter i mellom EL og TR, men ikke mensmurringer som før. Tidligere hadde jeg også veldig ømme pupper etter EL, men det har jeg heller ikke nå. Kan det være at jeg faktisk ikke har EL, at noe er galt, eller kan man bare plutselig forandre seg etter noe sånt?? Får nok prøve å ta en EL test neste mnd. Noen som har noen tanker eller erfaring rundt dette?
J -76 Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Hei Leona. Jeg hadde en MA med påfølgende utskrapning i januar og min syklus har endret seg etter dette. Jeg har hatt mens som en klokke på 28 dager, nå er den kortere og ustadig. Virker på meg som kroppen har blitt på virket av MA og at hormonene ikke er helt som det skal enda. Jeg har brukt eggløsningstester for å sjekke at jeg har eggløsning, og det har jeg, men har likevel ikke blitt gravid enda. Jeg tror nok du har EL, men hvis du blir stresset av det ville jeg invistert i eggløsningstester en måned. Tvi tvi, håper du snart får en liten spire igjen.
Leona77 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Takk for svar J-76 Ja kan jo hende kroppen bare trenger litt tid på seg for å stabilisere, bare jeg faktisk har EL så skal jeg ikke klage Tar nok en test neste måned. Håper det sitter en ny spire snart ja, klokka tikker og jeg er utålmodig. Stemmer beregningene så hadde jeg EL nå i helgen, så da får vi vente å se Masse lykke til du også!!!!! Når har du IKM?
J -76 Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Jeg har ikke IKM før i uke 36, så jeg regner med at eggløsning er rundt neste helg, så nå skal vi satse for fullt med daglig sex. Tvi tvi!
Leona77 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Ok, ja da får dere stå på til helgen! He he Vi har hatt marathon denne helgen Blir spennende ventetid fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå