krizs Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hei. Jeg var gravid da jeg var 17, men tok abort pga det var ikke riktig. Men nå føler jeg har møtt den rette, og vi har vært sammen et halvt år. Jeg vet det ikke er lenge, men jeg har så lyst å utvikle det med å få et barn. Det som er at jeg føler jeg er for ung (18), og han har allerede et barn fra før. Det var han som tok opp med og få et barn, og jeg klarer ikke stoppe og tenke på det. Jeg har ikke en familie som er der for meg, så jeg blir helt alene om det. Det jeg går hele tiden og grubler på er om jeg er for ung til å få et barn, av alder 18. Om folk kommer til å "se ned på meg" pga jeg er så ung. Kunne trengt noen meninger :-)
Diddels Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Vel, det er de som "ser ned på" som burde blitt sett ned på! Selv hadde jeg også denne tanken da jeg var atten, og sytten... helt fra jeg tok abort som sekstenåring lengtet jeg etter baby. Men føler du deg ikke klar, så ikke gjør det. Selvsagt ikke. Jeg tror forrsten ingen er klare, noen sinne. Før man får barn er man vant til å "digge seg selv", pleie seg selv, gjøre ting for seg selv. Så kommer det plutselig en og forlanger all oppmerksomheten i livet ditt, fra første minutt til den dagen han fyller femten. Hvem er vel noen sinne klar for det ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå