Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Hei! Er da 6+6 i dag og helgen har vært et sant h.... mine stakkars to barn og mann som har holdt ut med meg assa....hormonene bare svever og lunta er jaggu kort om dagen så den forferdelige kvalmen da,nå har jeg vært sm i 2uker og går på å prøve meg på jobb igjenn i morra....er ikke så sikker på hvordan dette går assa og rett på en 7dagers uke.lurer på hvordan kveldene skal bli denne uka....Føler meg så hjelpes løs og har så dårlig samvittighet ovenfor mann og barn.Håper alt blir bedre snart og at jeg bare kan strutte å kose meg i svangerskapet.Kunne en ikke bare få litt overskudd a...???? Lykke til jenter,måtte bare syte litt...Hjelper jo noe!!!;-)
bolla piggsvin Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 fååå det ut eneste måten som hjelper:) ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet..er nok ikke lenge til du kan glede deg over magen og svangerskapet..masse lykke til framover..
M08 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Huff huff...her gjelder det at fam. er tålmodig:-)) Er vel ca like langt som deg på vei, men har nesten ingen symptomer. Er nesten som jeg lurer på om jeg virkelig er gravid:-)) Har i allefall testa påsitivt etter noen vage symptomer som menssmerter og uteblitt mens + litt kort lunte:-)). Hadde heller ikke noen plager i starten på forrige svangerskap. I allefall, lykke til videre.Håper det verste gir seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå