Gå til innhold

Trenger din mening.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var gravid da jeg var 17, men tok abort pga det var ikke riktig.

Men nå føler jeg har møtt den rette, og vi har vært sammen et halvt år. Jeg vet det ikke er lenge, men jeg har så lyst å utvikle det med å få et barn. Det som er at jeg føler jeg er for ung (18), og han har allerede et barn fra før. Det var han som tok opp med og få et barn, og jeg klarer ikke stoppe og tenke på det. Jeg har ikke en familie som er der for meg, så jeg blir helt alene om det.

Det jeg går hele tiden og grubler på er om jeg er for ung til å få et barn, av alder 18. Om folk kommer til å "se ned på meg" pga jeg er så ung.

Kunne trengt noen meninger :-)

Fortsetter under...

Hei :-)

Ja, det er jo litt tidlig i forholdet, skjønner din skepsis. Ang alder, så er du jo myndig og jeg mener at det ikke er for tidlig å få barn, så sant dere har det som trengs for å gi et barn en god oppvekst.

Det som jeg mener er viktig å tenke på før en får barn er hvor skal en bo, og hvordan skal en klare å spare opp til ett bosted? Hvordan blir det økonomisk? Er dere begge i full jobb og ferdig utdannet? Hvem kan evt hjelp dere med litt avlastning når barnet kommer? Har dere generellt forholden godt til rette for et barn å vokse opp i?

Hvor gammel er kjæresten din og hvorfor ønsker han seg barn?

Siden du føler litt skepsis ville jeg utsatt det litt i hvert fall og tenkt på det, dere har jo ikke dårlig tid. :-)

Lykke til med valget. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...