Gå til innhold

HVOR TIDLIG VISTE TESTEN POSITIV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er gravid, og er 7 dager etter e.l. Har jo såååå lyst å ta den testen snart! Noen som har fått positiv test så tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du fått d så tidlig?

Skrevet

Jeg fikk negativ 9 dager etter EL, men positiv 12 dager etter EL.

Skrevet

fikk positiv 8 dager etter forige gang jeg var gravid...

Skrevet

4 dager før forventet mens her også ;)

Skrevet

Fire dager før forventet mens denne gangen, to dager før ved forrige svangerskap.

Skrevet

Jeg fikk supersvak strek 9 dpo og synlig blå strek 10 dpo :-)

Men jeg bare "visste" det 8 dpo pga noen smerter på strategisk riktig sted som jeg kjente igjen fra sist. Må ha vært festesmerter eller noe slikt!

Skrevet

3 dager før ikm,og en knall blå pluss idag 4 dager etter ikm=)=)=)

Skrevet

5 dg før ikm her. :) Testet ikke tidligere så vet ikke hva den ville vært tidligere. Men fikk en tydelig strek 5 dg før ikm, så er sikker på at den ville vist positiv tidligere også.

:)

Skrevet

Testet da jeg var 4+5.

Turde ikke før, hehe ;)

Viste tydelig positivt etter bare noen sekunder... ;)

Skrevet

Jeg har ikke noe godt svar på dette, men jeg vil bare anbefale billige graviditetstester i Danmark. Kjøpte to stk for 40,- i sommer. Billig, billig :o) Lykke til!

Skrevet

Blir skikkelig glad når jeg leste dette; er 7 DPO i dag og "sikker" på at det ble full klaff:) Testet i går og i dag morges, men fortsatt ingenting å se... Er testoman som bestiller tester på e-bay; fikk 25 graviditetstester hjem i posten for ca 100,-. De slår ut ved hcg nivå på 20, som skulle være omtrent de mest følsomme man finner...

Har også lest at EL tester slår ut som positive på graviditet tidligere enn graviditetstestene, så det var en EL-test jeg prøvde i dag..

Sååååå nysgjerrig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...