Gå til innhold

noen hos hausken her?:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!! Ja, det blir kjempe spennende.. slipper heildigvis unna den sprayinga å stikkinga no da;) Har pcos, så jeg har veeeldi uregelmessige mestrasjoner, så jeg må ta primolut, å ett eller anna anna som jeg ikke husker navnet på akkurat her og nå.

Har fryst to og to sammen, så blir vel å sette inn to denne ganger her!

Huff, håpe de bli klaff no på dette forsøket her, e virkelig en nervepirrende periode i live dette her for oss her inne!! Håper det går for heile gjengen snart;) De ha vært kjekkt de;) tihi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei damer!

Andre runde for meg der borte...

Gikk fint første, men misstet. Akkurat hatt operasjon for å bedre forholdene og håper det gjør susen...

Skal ha laaaaaangt regime...6 uker på spray...fryktelig lenge...men da tenker jeg at jeg skal kose meg...leve sunt og nyte denne "mellomfasen"...

Synes det er langt å kjøre men men...

Dere som bor der borte...gode tips til overnatting?

Fikk ut fem sist, men hadde en cyste som laget litt bøl..skal sjekke før sprøyestart at det ikke er noe som tar opp plass...

hatt 7 forsøk...så begynner å bli erfaren gitt...

Vi får passe på hverandre, hva?

Koslig å ha flere der borte...jeg er stråååålende fornøyd!!!

Skrevet

Spray 1. dag i dag...så uttak blir uti oktober tror jeg...sukk...

Skrevet

nurket1

6 uker ja det er lang tid men er jo en mening med det vettu..blir nok bra til slutt;))

skulle svare deg på det med overnatting,,,hausken har avtale med ett hotell der nede som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på:((

der får dere ihverfall en god pris inkl middag og frokost for 800 mener jeg det var..rundt om det for begge to pr natt;))

vi var der jo når det var sommer og fint og jeg ble regelrett OPPSPIST av klegg den natten!!:(((( sambo fikk ikke noen....så ut som de virkelig hadde hatt fest på meg den natten!! hehehe...fant ut at det måtte være det blodfortynenne jeg gikk på som gjorde at de ble så "kåt" på meg hehehehe:)) men de der er nok flyttet ut nå:))))

på nettsiden til klinikken mener jeg det står om det....hotellet altså hehe:))

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er fra Bergen og holder også til hos Hausken. Har hatt alle forsøkene der (1 ivf og 2 frys). Nå holder jeg på med 2.ivf, innsetting i morgen! :) Veldig spent på hvordan det går denne gangen. Har tidligere hatt en tidlig SA og en kjemisk gravid.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

HEI HEI veslo81:))

velkommen til oss her inne:))

så du har andre ferskforsøk du nå da om jeg forsto det rett?hvilke medisiner har du fått denne gangen?noe forskjell fra alle de andre gangene eller?

skal du sette inn ett eller to?:))lykke til ihvertfall!

Skrevet

Tusen takk tøysekoppen! :)

Stemmer at dette er andre ferskforsøk ja. Har hatt to fryseforsøk som endte i sa og kjemisk. Så veldig spent denne gangen :) Første gang fikk jeg gonal-f 150ie, nå har jeg puregon med samme dose. Har også hatt 2 mnd med p-piller og to uker med synarela før jeg begynte på sprøytene denne gang (sist var det bare synarela). I tillegg får jeg prednisolon og metformin.

Jeg skal få inn to egg i morgen! :)

Lykke til, til deg og dere andre her inne også!!! :)

Skrevet

Hallo jenter.

Skal igang med fryseforsøk nå.

Har startet opp med Progynova,og skal til UL hos Hausken den 31,så regner med innsetting i løpet av uke 37!

Dette blir vårt 7 forsøk.

Fikk en positiv test under vårt 3 forsøk,men det endte med en SA i uke13.

Tok en laporoskopi i begynnelsen av juni,og fjernet da en væskefylt eggleder,så nå krysser jeg alt for at det skal klaffe!!

Har 4 egg av topp kvalitet på frys,så satser på at det er et gullegg iblant disse..;-)

Alltid en spennende prosess den opptiningen.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei igjen.

Da hadde jeg fått mitt nye opplegg hos Hausken, jeg skal ha kort regime denne gangen også, og denne gangen skal jeg ha blodfortynnene i tillegg, men ikke prednison. Det blir høyere doser de tre første dagene og så 150, dette er også motsatt fra forrige gang, da vi økte dosene mot slutten.

Går alt etter planen så starter jeg på sprøytene rundt den 13-15 sept, så da blir det vel uttak i uke 39/40;-)

Så nå må dagene gå fort, fort;-)

Skrevet

Jeg er også hos Hausken. Er i gang med mitt 5. ordinære forsøk (ICSI) hos dem. Skal ha langt regime. Har klart å bli gravid, men mister hver gang. Skal nå få støttebehandling av en lege i Bergen og håper dette gjør at vi klarer å beholde denne gangen, om jeg klarer å bli gravid vel å merke

Skrevet

Da var jeg ruger på to gullegg!! :) Tror jeg fikk 5 på frys. Halvparten som sist, men det gjør ingen verdens ting bare det blir barn av det!! hehe..

Så trist at du mister gull-håp. Kan jeg spørre hva slags støttebehandling du får?

Skrevet

Jeg er glad du er i gang igjen tøysekoppen. Håper det blir bedre lykke denne gangen. Er glad at du fikk lant regime denne gangen, er sikker på at du får mange flere og ikke minst perfekte egg!

Klem og stå på jenta mi!

Skrevet

my sweet 35:)

ja nå er vi igang igjen vettu;) håper kangt regime gjør susen og blir en baby tilslutt..og at jeg får noe på frys ikke minst så det ikke er så mye "styr" en evt neste gang..

hvordan går det med deg da?klem tilbake til deg min venn:)

Skrevet

Det går veldig bra..Er 10 uker på vei og er egentlig fortsatt litt i sjokk....Måtte ta tidlig UL for å se om det var virkelig noe her inne og det var det :-) Jeg klarer ikke å gå fra disse sidene, jeg er så spent på hvordan det går deg og alle andre :-)

Reiser til Rhodos i natt og gleder meg mye men jeg gruer meg litt og...er tross alt bare 10 uker på vei og er livredd for å miste i Syden...Men vi håper jo på det beste!!!

Du skal se at det blir mange fine egg denne gangen og ikke minst flere på frys!!! Du fortjener det!

Lykke til...skal fortsette å følge med deg :-)

Stor klem og masse,masse babystøv fra meg :-)

Skrevet

å så kjekt å lese at det går så bra!!:)) 10 uker!?hjelpes så tiden flyr da:))husker ikke helt men hvor mange forsøk hadde du før det klaffet denne gangen?

sikkert litt sent men koos deg masse på rhodos og slapp av å nyt livet som gravid:) dette går så bra skal du se...dere har jo sett det på ul og da er jo sjansene veldig veldig store for at det går bra men jeg skjønner at du enda er lit i sjokk og at det er overveldende og helt sikkert føles ganske så uvirkelig....vet jge kommer til å ha den følelsen når det klaffer ihvertfall;)

kommer snart etter deg vettu;))

Skrevet

gratulerer med gulleggene. Håper alt går bra!!!

Kan faktisk ikke svare 100%. Vet jeg må bruke klexane og mest sannsynlig så får jeg noe imun-dempende medisin slik at kroppen ikke skal støte embryoet ut igjen. De har ikke funnet noen spesiell grunn til at jeg mister..

Han har ord på seg for å være veldig flink denne legen min, så jeg regner med jeg er i gode hender.

Skrevet

Han er flink!

Hvor lenge skal du gå på Prednisolon (bet. demp)?

Han snakket om at jeg skulle gå lenger denne gangen (SKAL BLI GRAVID IGJEN!!!). Har han snakket noe om det med deg?

Sendte pm og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...