★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 noen andre som skal ha forsøk der de nærmeste ukene..antar at uttak blir uke 38 for meg:))
Brunka Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Hei hei!! Jeg venter mensen denne uka og skal da begynne på sprøyter.... Så da vil jeg tro at vi ligger ganske likt! Kommer litt an på når mensen kommer..... Jeg er på Hausken forresten!! Dette er vårt første forsøk, så vi er ganske så spente
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 hei hei:)) så kjekt å "se" deg da:)) har du kort eller langt regime du?jeg har fått langt denne gangen i motsetning til kort sis tnår det gikk gale....spent nå.begynner på sprøyter 11 sept av alle datoer.hmm..synes folkene på hausken er heelt fantastisk og verdt hver enste krone:))) er dere fra haugesund dere kanskje?vi er fra bergen:)
Brunka Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Tror jeg har et langt regime.... (hehe). Har nå tatt to brett med p-piller pga PCO, har tatt siste p-pille i dag! Tar metformin også.... Er spent på hvordan jeg vil reagere på sprøytene!!!! Slapp unna nesesprayen, noe jeg er veldig glad for.... Follkene på Hausken er FANTSTISKE!! Ble så godt tatt i mot der også synes jeg det var en lett og god tone der.... Er det på Hausken du har vært hele tiden?? Spennende tid vi har foran oss..... Neida vi er fra Sarpsborg vi.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2009 regime ditt hørtes ihvertfall lagt ut og litt anderledes enn mitt pga pco...de vt hva de driver med der nede så er veldig optimistisk denne gangen... sprøytene syns jeg gikk heeelt fint reeagerte ikke noe så nn spes på de bortsett fra litt humørsyke men det e no bare sån vi må ta med...har hørt at sprayen er det mest ubehagligste jeg da emn merker ikke noe enda ihvertfal me har bare brukt den siden fredag.....gleder meg til sprøytene for da er vi liksom godt i gang og nærmer oss slutten på en måte:)) ja vi har vært der hele tiden...ser vi er jevn gamle vi to;)
*Babyønske* Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Heisann ) Vi har ikke vært på Hausken før men har fått time der i midten av september...Urtooolig spennende, klarer nesten ikke vente... Jeg venter tr to dager etter at jeg har vært på første timen...Når tror dere jeg eventuelt blir satt igang?? Vi er også fra Bergen ) Lykke til...Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2009 hei på deg:)) artig at du også er fra bergen da;) når du blir satt igang er ikke så lett å si men skal du på nese spray er det ca på dag21 i sykl. sist ble jeg satt rett på sprøyter og begynte på de på sykl.dag 3.. så det kommer jo litt an på hvike opplegg de lager til deg...er det ditt første forsøk?kan jeg spørre hvor gammle du er og sånn ca hvor i bergen dere holder til?ble jo litt nysgjerrig vettu;))
Brunka Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 ja det som er bra hos hausken synes jeg er at de gir de forskjellige parene de medisnene og oppfølging som de trenger..... Så bra du ikke reagerte så veldig på sprøytene da..... humørsyke må vi vel bare regne med!! og det er det vel samboeren/mannen vår som må slite med oss gjennom humørsvingningene...... For første gang på fire år ønsker jeg nå å få mensen, det er en snodig følelse!!! Tenker sånn ang. sprøytene jeg også og det er både skummelt og utrolig godt å nærme seg slutten liksom...... Skal du ha ivf nå eller skal du ha icsi??
stinemin med tvillinger Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Hei jeg er også på Hausken, jeg tror vi er i uke 41, det passer iallefall best for oss. håper vi lykkes på 4 forsøk. .. jeg er 34 år. Hatt 3 offentlige forsøk bak oss, og lykkes desverre ikke..endte i 2 sa Hausken er veldig flink til å prøve ut nye ting har jeg følelsen av.
*Babyønske* Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Tøysekoppen : Jeg er 24 år...Har vært på utredning i massevis og det de har funnet er at jeg ikke har el av meg selv...Har prøvd utallige pergo kurer uten effekt.. Så no er jeg veeldig klar for å gå videre ) Hvordan fåregår den første timen hos Hausken?? Hadde jo virkelig håpet å bli satt i gang så fort som mulig ;o) Vi bor like ved Nesttun...Dere då?? Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2009 brunka:) vi skal ha ivf ) blir spennende å følge hverandre her inne nå) er såå klar for nytt forsøk nå og denne gangen SKAL det gå bra:))))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2009 VILJA:) du har en privat mlding;)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 17. august 2009 #13 Skrevet 17. august 2009 Også med i den klubben....pendler over fjellet... Starter snart med spray...langt regime, få egg ved kort... Lykke til alle sammen!
sara_82 Skrevet 17. august 2009 #14 Skrevet 17. august 2009 Hei Vi er også hos Hausken... Hadde uttak på fredag, og skal ha innsett i dag... JIPPI!!!!! Lykke til alle sammen
*tyren72* Skrevet 17. august 2009 #15 Skrevet 17. august 2009 Hei folkens Jeg har hatt 3 fullførte ICSI forsøk i det off, men uten noen graviditet, har nå hatt 1 års opphold og skal nå til hos Hausken, imellomtiden har jeg hatt en lap og der fjernet de en eggleder + noen muskelknuter. Så nå håper vi at dette forsøket hos Hausken går bra :-)) Jeg skal på helt nye medisiner + kort regime noe jeg aldri før har hatt, så dette blir spennende. regner med uttak i uke 38 vist alt går som jeg vil. Hausken sa også til meg at jeg hadde veldig få egg når jeg var oppe på kontroll så dette blir nok siste forsøket på oss.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 17. august 2009 er jo en fin gjeng her nå )) kjekt å ha noen å dele tankene med på veien.. sara: masse lykke til i dag!!oppdater oss på hvor mange egg og delingen og diverse idag da;))) veldig spent! tyren72: håper så inderlig dette funker fro deg denne gang det fortjener du!! hausken vet hva de driver med så har stor tro på deg;)) jeg hadde kort regime sist og hadde få og dårlige egg så det passet ike for meg.håper langt regime er bedre denne gang og at vi alle får gode perfekte egg!! nurket:vel verdt kjøre turen over fjellet;)) ikke så lang vei for oss da emn hadde nok kjørt over fjelet jeg også...velkommen hit hverftall...spennende tid for oss nå jenter:)))
ragna79 Skrevet 17. august 2009 #17 Skrevet 17. august 2009 Heisann!! Kjekkt å se du er igang igjen! Vi var vel ca i samme løypa sist også vi;) Vi skal inn sette inn fryse egg sannsynligvis i uke 37. Holder også til hos Hausken.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. august 2009 hallo du ragna 79;))dette blir såå spennende men den denne spray perioden er jo eeevig laang!!!((men men det er forhåpentlg denne sprayen som skal gjøre susen for meg så skal du sette inn i naturlg sykl eller er det noe medisiner inni bilde?skal du sette inn fler enn ett?vi ønsker to denne gang også uansett kvalitet:))
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 17. august 2009 #19 Skrevet 17. august 2009 hei og takk søte jenter... Ble gravid på forsøket hos Hausken, men det gikk senere galt...så lenger hos han enn både etter Danmark og private i Oslo... Heia hausken! lang nedregulering og uttak rundt uke 40 tenker jeg...Flere med Blasocyster der borte? Synes det er lit skummelt...nedtur hvis vi ikke får noe å sette inn...huff... Men..nå først positive tanker!!! Måtte 2010 gi oss små søte vestlandsbarn!!!
sara_82 Skrevet 17. august 2009 #20 Skrevet 17. august 2009 Hei igjen... Oppdatering skal bli 6 egg var blitt befruktet på lørdag.. Av disse var alle fortsatt liv i.. God kvalitet på alle.. 3 stk var utviklet seg hakket forbi 8-delt (husker aldri hva det heter) Var 1 av disse jeg i dag fikk satt inn... Ifølge legen gjorde det ingenting at de var kommet så langt... Men vet ikke jeg...? Hmmmmm Ellers var 1stk 7-delt og 2stk 8-delt hvis ikke jeg husker helt feil Første forsøket vårt, så var så spent når jeg var der at jeg glemte å høre etter til tider ) Så nå krysser vi bare fingrene for at det er gull egget som er blitt satt inn, og at de resterende kan fryses...
sara_82 Skrevet 17. august 2009 #21 Skrevet 17. august 2009 Heter vel bare 10-delt forresten?? Litt i ørska her i dag
hanmon Skrevet 17. august 2009 #22 Skrevet 17. august 2009 Hei på dere;-) Vi holder også til hos Hausken, jeg er 36 år og fra Bergen. Vi har hatt et forsøk, dette med kort protokoll, hvor vi fikk ut 18 egg, 15 ble befruktet, men kun to perfekte ble satt inn, ingen av de andre kunne vi bruke. Dessverre ble det SA i uke 7. Nå er vi klar igjen for forsøk to, jeg avventer tilbakemelding fra Hausken om hvordan opplegget bli denne gangen. Så regner med å være igang igjen i begynnelsen av september. Skal bli godt være igang igjen. Vi har kun vært hos Hausken, og er strålende fornøyd med de.. Kjekt å se at vi er flere denne gangen også;-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #23 Skrevet 17. august 2009 hei hanmon:)) så mange egg du fikk ut på kort regime da!!)men så trist at det endte i sa:(( fikk bare 4 ut på kort jeg og to var grei nok til å brukes...kanskje en lang protokoll er greit for både deg og meg da...??hmmm... de er flinke å se nye mulgheter så de ordner sikkert litt på medisinene dine også)))har kun vært der vi også....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #24 Skrevet 17. august 2009 jo også må jeg rette meg selv litt...ser jeg har skrevte at jeg begynner på sprøyter 11 sept.det skulle være 1.sept!! 11 sept er dato for kontroll:)))
hanmon Skrevet 17. august 2009 #25 Skrevet 17. august 2009 Hei igjen Ja, fikk ut veldig mange egg;-) De var veldig overrasket på klinikken også. Men hjelper ikke det når de ikke er brukenes;-) Så er veldig spent på om de velger kort eller lang protokoll på meg denne gangen. Er skikkelig klar for å komme igang igjen,,, Hadde håpet å komme igang denne måneden, men pga ferie på klinikken fikk jeg ikke sendt resepten/opplegget i tide, så da må jeg vente enten til dag 21, eller når mens kommer.. Håper jeg får opplegget i posten imorgen;-) Blir spennende å følge hverandre fremover;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå