Gå til innhold

Hvordan er mannen deres i prøvetida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lykkelig over dette nettstedet, for nå når vi virkelig har begynt å prøve, tenker jeg på baby store deler av døgnet... Men min kjære vil ikke snakke så mye om det før jeg faktisk er gravid tror jeg, slik var det sist også. Men når han kunne kjenne babyens bevegelser var det liksom som om det gikk opp for han. Jeg MÅ jo ikke snakke baby hele tiden, men det er akkurat som om temaet tar helt kontroll over tankene mine for tiden, hehe... Vi har fantastisk sex om dagen da.. hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som mannen min ;-/

Skrevet

Min kjære går rundt å spør ca. hver 5. time:

"Tror du at du er gravid nå eller??"

Stakkars, han tror sikkert at jeg vil merke det umiddelbart. Hehe

Skrevet

Min mann er på samme måte som din RM79. Tar ikke intiativ til å snakke om det, og syns sikkert jeg snakker litt for mye om det. Men han er klar og gleder seg til å bli pappa da... Tror kanskje han håper litt på at det tar litt lengre tid, vi er bare i 1. pp nå...

Skrevet

Heh... min mann er også slik, tar ikke initiativ til å snakke om det. Kan hende vi snakker om det en gang i blandt, men da er det jeg som har bringt det på banen. Men jeg vet at han vil ha barn, og jeg vet han gruer seg til en eventuelt ny graviditet, noe jeg også gjør. Mista i februar i uke 19. Trøster oss med at neste gang blir vi å få bedre oppfølging med UL tidlig.

Skrevet

Hehe, godt å høre at vi er flere. Tror egentlig han er litt bekymret for meg, for jeg har slitt med litt for høyt blodtrykk i lengre tid... Men nå har jo legen min gitt klarsignal, så..

Skrevet

Morsom tråd :o) Er vår første, så samboern min lurer på det meste, han skjønner ikke helt det med eggløsning og styr. Men er veldig opptatt av ting man ikke skal putte i seg hvis man prøver. Måtte trekke noen visdomstenner pga betennelse, og da var han helt på styr over dette med røngten. Er litt søtt da. Men jeg har nok mer behov for å skravle om det enn det han har. Veldig glad for BIM og alle de koselig damene.

Skrevet

hehe.. Min Henrik spør hele tiden om jeg tror jeg er gravid.. så går han rundt om dagene og tenker litt sexye tanker, for å få produksjonen igang, så han kan gjøre meg gravid ;) hehe.. med første mann var han helt i hundre hele tiden:D Litt morsomt ;) men er jo på tide :D

Skrevet

han her i huset er jo veldig dyktig til å hjelpe til da,slik at det evt kan bli en spire:-D så sånn er min sambo.men vi prater litt om det da:-)

vi er prøvere uten at noen vet det da,kun dere her inne som vet vi er prøvere. med andre ord så er det godt å ha dere å prate med:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...