monca*84*j12 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Når blir jeg gravid? Kjønn og antall? event. andre ting du måtte få opp, som frieri osv.. hehe jeg er f 280384 han er f 020776 klem
☆cactus jenten Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Hei! Får så blandede svar nå, at jeg tror jeg vil vente til i morgen før jeg sier noe. Har du mistet noen barn?
monca*84*j12 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 heia.. Nei, jeg har ikke mistet noen. Er jo glad for det da. Har desverre vært prøver en stund, og det uten hell. Er litt usikker selv om dagen, jeg venter på mensen, som ikke helt ser ut og komme. Og da blir det den andre menstrasjonen som uteblir... (går på provera for og rydde opp i syklusene mine, 12 dager på og 12 dager av... Dette er piller som SKAL gi deg blødninger med mindre du er gravid... ) Det hele er egentlig meget merklig...
monca*84*j12 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2009 heia.. fortsatt ingen mens på meg.. dytter opp jeg=)
☆cactus jenten Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Hei igjen. På deg er det akkurat som om jeg får opp noen sperrer av og til, og enkelte spørsmål får jeg ingen respons på her. Jeg tror mensen vil komme nå, mulig kroppen din tror den er gravid, men jeg tror det er kroppen som lurer deg... Jeg får usikre svar her nemlig. Det jeg derimot får ett ganske klart svar på er at januar 2010 er en god mnd for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå