Gå til innhold

juhu! Der satt den;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test i går. noe jeg alltid gjør dersom jeg er i nærheten av ikm og har planer om å ta meg en fest. Vanligvis blir de alltid negative. denne gangen sto jeg klar med pils i den ene hånda og opptrekkeren i den andre hånda og ventet på klarsignal fra den godeste cb digi på kjøkkenbenken. Gravid sto det. Pilsen forble uåpnet selvfølgelig;)

Vi har prøvd i 4mnd ca. men dette er første gangen vi har truffet el. de andre mnd har det alltid kommet noe i veien når jeg har hatt el. syk mann, syk dame o.l så har visst at det ikke har blitt noe baby de forrige mnd.

oppskrift:

fant el ved tappetafsing. høy, åpen=el. har ikke slim eller andre symptomer så må lete selv;)

Sex en eneste gang.

Symptomer:

non what som ever;) noe som skremmer meg litt i grunn....

uansett... termin i slutten av april en gang. Håper den blir så lenge;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

Testet selv positivt idag. Ingen symptomer her heller annet en de vanlige menssmertene jeg alltid får når ikm nærmer seg. Var derfor rimelig sikker på null klaff.

Testen i går var blendahvit, og det har blitt et glass vin noen dager på rad nå. Huff. Satser på at det går bra. Har jo drukket et glass over mange timer, aldri blitt merkbart beruset.

KOS DEG med spiren!!

Skrevet

Gratulerer så masse. Kanskje jeg deler termin med deg hvis testen min blir sterkere positiv. Hadde ma uke 13 for 3 uker siden, så håååper det stemmer. Alle testene fra en uke etter ma har vært negative bortsett fra at eggl.testen viste positiv 2 uker etter ma. Tvi tvi. Lykke til. Håper jeg følger etter på 1 trimester om noen dgr. klem

Skrevet

Gratulerer selv;)

Jeg prøvde ingen vanlig test først jeg da- gubben kom med en digital for det var 30% på den;) hadde aldri trua siden det var null symptomer. har bare menssmerter men håper de ikke betyr noe som helst.

kose deg med ny spire du også;)

Skrevet

oi så spennende da katta76!

hadde en ma selv rett før jeg blei gravid med sønnen min. ikke den beste opplevelsen jeg har hatt.

lykke til!! håper det er en spire på deg også og at vi straks møtes på 1.tri;)

Skrevet

Nei, en ma er fælt. Håper bare at jeg ikke blir lurt nå da, tar ny test de neste dgr for å se om den blir sterkere,gjør den det er jeg gravid. Har gyn og legetime i slutten av uka, så passer bra. Klem

Skrevet

Gratulerer så mye, håper bare det er min tur snart!!!

Skrevet

gratulerer så mye:-)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...