Gå til innhold

Privatetterforsker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det...? Har mistanker om at mannen min er utro og må få ro i sjelen....

Fortsetter under...

Skrevet

Mistanken i seg selv bør være nok til å gå

Skrevet

Har brukt Tore Sandberg som privatetterforsker, kan anbefale han på det sterkeste! Han er ikke ute og spaner på din mann, men sender selvsagt andre avgårde og du får status etterhvert! Ble ikke så himla kostbart heller!

Lykke til!

Skrevet

Tenkte kanskje det var noen som hadde erfaring som kunne komme med noen tips da.... Men greit, jeg kan google jeg.

Skrevet

Skal du ha noe konkret, må du nesten si hvor i landet du holder til da, vettu.

Annonse

Skrevet

Du spurte ikke om andres erfaring,,,,,,, eller tips fra andre.

Les innlegget ditt en gang til...

Skrevet

Oslo...

Du som har brukt Tore Sandberg, synes du at det var diskret..? Synes det er litt flaut det her men jeg vil ha ro i sjelen! Og til deg som sier at mistanken er nok til å gå - nei det er ikke det, kan jo hende jeg bare er paranoid.

Skrevet

Hei! Jeg som har brukt Tore sandberg, ja det var veldig diskree og jeg hadde full tillit til han som person!

Dette gjalt ikke utroskap da, men vet han kan påta seg slike ting også!

Skrevet

Tusen takk, da skal jeg sjekke Tore Sandberg : )

• 6 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg er ikke fra Oslo og de aller fleste jeg ringte holdt til i der. De kunne fint reise til der jeg bor, men det ble litt kostbart bare for reisen liksom. Jeg brukte til slutt www.etterforsker1.no for de hadde jo folk der jeg bor også. Dessuten ville jeg ha en dame som hjalp til i min sak og det ordnet seg fint. Fikk film og bilder og de var veldig diskret. Satt meg litt inn i det før jeg valgte firma og for meg ble det en god ende på visa. Fikk også tips om å bruke www.avlytt.no til fremditige "utfordringer" hvis jeg ville gjøre det selv.

Endret av supermamma75
Skrevet

Jeg er ikke fra Oslo og de aller fleste jeg ringte holdt til i der. De kunne fint reise til der jeg bor, men det ble litt kostbart bare for reisen liksom. Jeg brukte til slutt www.etterforsker1.no for de hadde jo folk der jeg bor også. Dessuten ville jeg ha en dame som hjalp til i min sak og det ordnet seg fint. Fikk film og bilder og de var veldig diskret. Satt meg litt inn i det før jeg valgte firma og for meg ble det en god ende på visa. Fikk også tips om å bruke www.avlytt.no til fremditige "utfordringer" hvis jeg ville gjøre det selv.

Jeg håper HI har funnet ut av dette nå. Seks år etterpå..

Anonymous poster hash: 6d243...e4b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...