Gå til innhold

Trenger dypvogn som blir minst mulig for å få plass til bilen..

Anbefalte innlegg

Hei

Plutselig må jeg tenke barnevogn igjen og mye har forandret seg siden sist jeg gikk gravid i 2001.. :)

Jeg har en liten bil som jeg er så glad i ,Peugot 206, og derfor har så lyst å beholde den, men da må jeg vite at jeg får plass til dypvogn i den.

Jeg hadde i begynnelen tenkt å kjøpe meg en større bil...fordi jeg trodde at jeg ikke kom til å finne liten nok vogn, men så blir jeg alenemamma til barnet og derfor heller lyst på ny bolig (GJELD) enn å bruke penger på ny bil. Tenker nok på hvordan økonomien skal strekke til..

Er det noen som har noen anbefalinger eller tanker til meg?

Vognen kan jo ikke bare være liten sammenleggbar, den må jo selvsagt være god også ;)

Jane

Fortsetter under...

Men mindre du bor i nordland eller indre østland og er avhengig av å trille masse vogn ute om vinteren på områder der det ikke brøytes vil jeg anbefale brio go.

Utrolig god demping, fantastisk å trille, fantastisk å vugge babyen i. Blir veldig liten sammenlagt, og du kan faktisk legge sammen bagen også! Den blir paddeflat.

Bagen er lun, fin kalesje og dekkende og høyt stormtrek.

Emmajunga city cross er en av de minste 4hjulingene (fåes med små framhjul som gjøre den enda mindre, men vanskligere å trille på vinter). TFK en av de minste 3hjulingene. Har hundebur i bilen så har lagt MYE tid på å titte rundt. Har hatt begge disse. Solgte tfk da 3hjulinger er endel mer ustabile enn 4hjul, og jeg har en aktiv unge. Emmaljunga'n er faktisk ikke tyngere å trille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...