Gå til innhold

trening og kynnere


vatrikla

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 39 og har gått en del i ulent terreng under hele svangerskap til litt høy tempo for å få opp pulsen. Men i de siste tre fire dagene, hver gang jeg går fort oppover bakken, får jeg kynnere og det gjør det litt vanskelig å gå. Mannen min mener at det er kroppen som prøver å si fra at jeg må ta det med ro, mens jeg tror at det ikke er så farlig siden jeg er såpass langt på vei. Er det noen som vet mer om det? Burde jeg slutte å gå oppover bakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er. Så lenge du orker å gå og smertene ikke tar overhånd kan du fortsette å gå. Men kroppen har og en fin mekanisme å si i fra når nok er nok. Lytt til kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

jeg spurte jordnoren min (har Siri fra dette nettstedet) om dette, og hun sa at det er kroppens måte å si i fra på om at man må ta det litt roligere som mannen din sier. Hun sa at hvis man fortsetter kan det i verste fall føre til for tidlig fødsel. man skal derfor gå litt roligere, ta en pause osv. hvis man får kynnere under trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men som de over sier så er jo du fødeklar, så dette gjelder kanskje mer de som er kommet kortere i svangerskapet (jeg er jo bare i uke 17, så det er mulig dette svaret var skreddersydd til min tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...