Gå til innhold

Vannavang? Hjelp??

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 + 3 idag. Da jeg våknet imorges og reiste meg opp og skulle ta på meg buksen kjente jeg at jeg var våt nedover høyre fot....

Hva kan dette være? Blir jo helt rar i hodet av å tenke på det.. Det er vel helt umulig at "vannet" har gått nå? Ellers kjenner jeg ingenting foruten at jeg har litt vondt i magen, men det har jeg stort sett hatt hele svangerskapet.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140520035-vannavang-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, noen kan hjelpe, men ingen her inne.

Du må til gynekologen og få undersøkt om du har hatt vannavgang. Det er ikke sjelden at det samles opp en del utflod bak mormunnen når du har lagt en stund, og dette vil komme ut når du reiser deg. Det kan faktisk være snakk om betydelige mengder slik at det kan forveksles med vannavgang.

Du bør ta en tur til legevakten eller ringe føden ved sykehuset ditt, s vil en av dem ordne en sjekk for deg.

Lykke til!

Takk for hjelpen.

Ringte legevakten og fikk beskjed om å komme til dem.

Da jeg kom sa de at det mest sannslig var en blemme fra fostervannsposen som hadde gått hull på. og siden det ikke var så mye vann som var kommet, og at jeg ikke hadde smerter skulle jeg ikke bekymre meg. Men han gjorde ingen undersøkelser i det hele tatt. Han sa at dersom det var noe som var gale var det ingenting som kunne gjøres likevel og at jeg bare skulle vente til den ordinære UL som er om en uke.

Følte ikke at jeg ble så mye klokere, men velger å stole på at alt er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...