Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Etter at jeg kom hjem fra ferie har jeg faktisk sovet ganske godt om natta og det er herlig! men... jeg føler meg likevel helt mørbanka i kroppen når jeg våkner. Bekkenet er nesten alltid veldig vondt når jeg legger meg ned på senga og det gjør kjempevondt å snu seg så jeg ender opp med å ligge veldig lenge på en side før jeg orker å snu meg eller stå opp for å gå på do osv. Så når jeg våkner om morgenen er jeg forsovet uthvilt (etter en 10 timer i senga...), men kjennes ut som jeg har vært ute og løpt maraton i ryggen og bekkenet. Jeg gleder meg SÅNN til å kunne bevege meg litt mer normalt og kjenne at jeg kan bruke kroppen til noe fornuftig og få den myket opp igjen. Kjenner meg som en gamme revmatisk dame om morgenen altså!
cakes Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 du er ikke alene om å føle det sånn! jeg er absolutt ikke lei av å være gravid, men jeg er fryktelig lei av å være så funksjonshemmet av bekkenet.. blir gal av å ikke kunne fungere normalt, og være avhengig av hjelp til å vaske hus og bære klesvask og lignende. bare det å handle mat krever planlegging for tida. og med ungene blir det stort sett stillesittende aktiviteter som bollebaking, tegning og modelleire og sånn. jeg klarer ikke snu meg i senga av egen hjelp, ligger på et håndkle som jeg tar tak i og flipper meg rundt med.. litt klønete, men får skiftet stilling hvertfall:) også har jeg varmeflaske i korsryggen, lindrer både bekkensmerter og masrier. hvertfall såpass at jeg får en liten time eller to på øyet i løpet av natta:)
3 jenter <3 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 skriver under på denne!!! Dritlei av å våkne om morran og føle meg så tragisk..bruker tid på å "gå meg til", men bedrer seg heldigvis utover dagen. Men stivner generelt når jeg sitter i ro, alltid vondt å komme seg ut av sofaen, men går seg heldigvis til etter noen steg.. Jaja, vi får holde ut, termin 1.sept jeg..så får man bare håpe at man slipper overtid..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå