Gå til innhold

kan det være svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg i går om gutten min på 10 mnd som kastet opp. Nå er oppkasten borte, men han blitt ekstrem forskjøla. Både tårer og nese renner stakkar. Flott start på bhgen :(

Er så redd for svineinfluensaen. Kan dette være det? Eller går det "vanlig" forskjølelse også?

Han er slapp og spiser lite. Ammer alt jeg klarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det kan godt være Svineinfluensa, men vet du om non andre som har det... som han kan ha blitt smitta gjennom? Min sønn på 6 mnd har akkuratt hatt Svineinfluensa. Den første dagen kasta han litt opp og så ble han førkjølet neste dag.. Min mor hadde det, så det er slik vi har blitt smitta, men det er jo ikke sikkert de vil teste gutten din. Det er uansett ikke værre en en forkjølelse... Gutten min var var førkjøla et par dager og hadde litt feber. Merka at han ble litt fortere trøtt en vanlig i ca 1 uke.. men han var ikke noe særlig sykere en en mild forkjølelse... Tror ikke du trenger å bekymre deg. Vi fikk ta virustesten på legevakten, men det er ikke sikkert at du får den. Søsteren min sin sønn på 1 ble og forkjølet, men han ville de ikke teste. Hoster sønnen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...