Gå til innhold

Tok en test i dag, og den

Anbefalte innlegg

Skrevet

viste en svak strek. Brukte en sånn billigtest og innen 5 min kunne jeg skimte en svak strek i tillegg til kontrollstreken. Har ikm til onsdag, er det da for tidlig til at det kan slå ut, eller kan jeg være gravid? Det viser vel ikke en svak strek om jeg ikke skulle være gravid. Tørr ikkehelt stole på det... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme med meg, var riktig sist og, men mistet i ma. nå er jeg redd det allikavel er rester selv om de andre testene var negative. Svak strek på billigtest idag og sterk strek på eggl.test, den viste positiv først sist og, så har du en eggl.test i hus og den slår sterkt ut, ja så er du nok gravid. Gratulerer. Jeg må vente noen dgr å se da jeg hadde ma for 3 uker siden.

Skrevet

En strek é ein strek. Men forstår du føle deg litt skeptisk :)

Du e jo noen dager til ikm fremdeles :) Du får ta ein ny test i mårra...!!

Så lenge den e klart rosa, så e det jo ein "ekte" strek!!

Masse lykke te!! (tror nok du e gravid da.. men best å vente litt for ikkje å jinxe noe..hehe)

Skrevet

Ja skal ta en ny igjen i morra tidlig... Håper virkelig det stemmer. Hvis jeg kjenner litt etter er den ene puppen veldig øm, men den andre er litt mindre. Pleier aldri å ha så ømme pupper. Har også de siste dagene vært litt trøtt, spes på ettermiddagen og kvelden. Har fortsatt ferie, så er ikke fordi jeg har vært på jobb f.eks. drikker mer enn jeg pleier til vanlig, er vanligvis ikke så flink til å drikke, men nå må jeg drikke ofte.

Men tør ikke helt ta det seriøst, kan jo bare være psykisk. Tenker jo en del på det, så...

Er det ingen flere som har/ har hatt det sånn?????????

Skrevet

Har det sånn akkurat nå, hehe. Vi får se om testene blir sterkere i morgen. Jeg kan jo bli lurt pga ma, men du er garantert gravid. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...