Leer Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Min gutt er 7 mnd og han har i 1mnd ålt seg langs gulvet. Han drar seg frem med begge armene og dytter med det ene beinet og åler seg sånn fremover. Han kommer seg opp på alle fire, men skjønner ikke kordinasjonen med beinene og armene. Hvor lang tid brukte deres små fra de kunne åle seg til de krøp?
Frøken Freken Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Snupp har ålt seg i 2 mnd nå. Kryper et par steg på vegg-til-vegg-teppet hos oldemor, men det er alt. Hun reiser seg opp og går noen steg med støtte.
Gutt05Jente09 Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Her har vesla også ålet seg ca en mnd nå, kommer seg opp på alle 4,men står bare der å vugger! Har ikke noe svar,men lurer på dette jeg også!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Flisa stod på alle fire og vugget i nesten 1,5 mnd før hun tilslutt knakk krabbekoden. Dette var bare noen få dager etter at hun begynte å åle (9 mnd gammel). Så her ålte hun faktisk bare i 3-4 dager før hun gikk over til krabbing:)
De tre gull Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Lille gullet ålte seg vel i et par mnd før den ordenlige krypingen satt i gang..
nelliik m/blå & rosa Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Ca 2 mnd her Lille blå skyvde seg bakover da han var 5 mnd, og fremover på akkurat samme måte som HI beskriver en uke før han ble 6 mnd. Og 8 mnd når han begynte å krype på alle fire
lykkelig- mamma-til-lilletulla Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 her krabbet hun ca ett par uker etter ålingen kom igang. så gikk ganske fort. rett før 7 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå