Gå til innhold

Hei hei, hører vel til her nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en liten prinsesse for 14 dager siden. Har også en større prinsesse på snart 4 år. Er hjemme og koser oss masse.

Siden det er såpass lenge siden sist jeg ammet, så husker jeg ikke helt hva jeg bør være forsiktig med av mat. Kan dere komme med noen tips? Har fått erfare at hun ikke tåler løk, så det holder jeg meg unna. Er det andre ting man bør holde seg unna?

Har veldig lyst på kaffe igjen (drakk absolutt ikke noe kaffe i svangerskapet), kan jeg drikke det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!! Gratulerer så masse med prinsessen.. Har vært spent lenge no på når du fikk og hvordan det gikk:o) Hva du ikke bør spise er vel jordbær, reker og kål men du må prøve deg frem. Kaffe skal da gå fint men ikke overdrive...

Skrevet

Vær litt forsiktig med kaffe altså. Min fikk kolikksmerter så det virkelig sto etter, da jeg prøvde en kaffekopp.. Det ble med den koppen, og han fikk ikke mer kolikksmerter:) Så du må vel bare prøve deg frem..

Skrevet

Hei hei Tesø og gratulerer selv :)

Jeg fikk en jente den 1. aug. Var da en uke over termin og temmelig lei. Hadde liksom ikke ventet at jeg skulle gå over terminen jeg da, hehe. Fødselen gikk greit og raskt. Riene startet for alvor i ni-tiden på kvelden og hun var født kl 03. Selvsagt vondt, men skal vel ikke klage. Hun var 3268 g og 52 cm, så fin strl på henne.

Når fikk du og hvordan gikk din fødsel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...