Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Nei, det går ikke, melken blir ikke til krem, det er et bare fløten som gjør.
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 sant nok, lov å håpe, må vel ut i det ufyselige været da, på jakt etter en skarve dl...
Gjest Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Hehe, her er været stårlende og jeg har i kjøleskapet, kanskje jeg skal sende den over DiB til deg:p Hehe...
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 16. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2009 Hadde vore tingen!. Nei, det blir vel på med slagstøvlene og sydvesten... Kake må vi ha!
Mikitussa Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Det går helt fint med melk. Det bruker jeg alltid, men du må røre og koke den ganske mye lenger enn hvis du bruker fløte...
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 Det skal eg huske til neste gang! Så sliupper jeg å farte ned på bensinstasjonen i ett nokså ufint vær, kun for å redde kaffekosen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå