Gjest yrild Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Fy så gøy det var å gifte seg!!! Og lillemann var rolig og blid bortsett fra Pappas tale da han plutselig så Mammas pupper og ville ha PUUUUUUPPPPPP ;-) Så til dere som ike er gift; det anbefales :-)
flypapir Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Gratulerer!! Er enig i at det er gøy å være brud og midtpunkt for en dag
Frøken Freken Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Grattis!!! Ja jeg syns også det er kanongøy å gifte seg! Har to års bryllupsdag på onsdag, og har egentlig lyst til å gifte meg en gang i året!
Gjest yrild Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 He he Frøken Freken :-) Tenkte faktisk tanken i dag morges at jeg vil gifte meg igjen med samme mannen om en 10-20 års tid så vi får gjort det en gang til :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Hipp hurra for dere=) Vi hadde nettopp 1 års bryllupsdag nå, og har masse gode minner fra den O Store Dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå