Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Testet pos. i går. Har ei jente født juni-08 fra før. Noen kjente fra sist her?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Gratulerer:-) Mange som har testet positivt de siste dagene ser jeg:-) Jeg har ei jente fra juli 08 fra før og testet positivt idag:-)1
Bumblebeee Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Gratulerer!! Testet positivt selv for bare et par timer siden, er enda noen dager til IKM, men testen er klar den. 3+3 i dag. Har en jente født i august-08 jeg da.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2009 Gratulerer til begge to! Da er vi på'n igjen da! ..og jeg som akkurat hadde blitt meg selv igjen. Blir fantastastisk med en baby til da. Rart at det går an en gang til liksom! Hun er jo så fin hun jeg har.. hi-hi.. Vi snakkes vel i løpet av de neste 7-8 mnd! Jeg vet ikke helt hvor lant jeg er på vei, ca 5 uker tror jeg. siste mensen 10 juli, men kan ikke sykluslengden min , den var ikke helt regelmessig. Snakkes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå